שתף קטע נבחר

יספיק ליורו? 0:2 לגרמניה על הונגריה

אלופת העולם ניצחה במשחק ההכנה האחרון משני שערים שהיו צריכים להיפסל. לאנג כבש שער עצמי (39), אחרי כדור רוחב של הקטור שהיה בנבדל. מולר הכפיל (63) מכדור חוזר לנגיחה של גומז שהיה גם כן בעמדה לא חוקית

בעוד שישה ימים בלבד, יורו 2016 בצרפת ייצא לדרך, והערב (ש') ערכה נבחרת גרמניה את משחק ההכנה האחרון שלה לקראת הטורניר. גרמניה של יואכים לב ניצחה 0:2 את הונגריה בגלזנקירשן משערים של גצה ומולר והתאוששה מההפסד 3:1 לסלובקיה.

  

גרמניה יזמה יותר והגיעה למצבים רבים אבל דווקא שני השערים שכבשה היו צריכים להיפסל. בדקה ה-39, המגן השמאלי יונאס הקטור קיבל את הכדור בנבדל והעביר רוחב שהסתיים בשער עצמי מרגלו של אדם לאנג. במחצית השנייה היה זה מריו גומז שהיה בעמדה לא חוקית לפני שנגח וסחט הדיפה יפה של קיראלי. לצערו של השוער ההונגרי, הראשון להגיע לכדור החוזר היה תומאס מולר.

 

יחייכו גם ביורו? מולר ואוזיל (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
יחייכו גם ביורו? מולר ואוזיל(צילום: גטי אימג'ס)

לב. חזר למסלול הניצחונות (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
לב. חזר למסלול הניצחונות(צילום: גטי אימג'ס)

 

מהלך המשחק:

1': איזו פתיחה של נבחרת גרמניה שמוצאת את הרשת כעבור דקה בלבד אבל השער נפסל בטענה לנבדל. דרקסלר שכבש היה בעמדה חוקית והספק הוא לגבי מיקומו של המבשל מריו גצה.

 

9': שוב דרקסלר נמצא בתוך הרחבה והפעם הוא מנסה בעיטה וירטואוזית במספרת אחרי הגבהה של הובדס. הכדור הולך גבוה מעל השער.

 

דרקסלר מנסה במספרת (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
דרקסלר מנסה במספרת(צילום: גטי אימג'ס)

 

11': תומאס מולר יוצא עם הכדור קדימה ומנסה את כוחו בבעיטה מרחוק. השוער ההונגרי מצליח להגיע בקצות האצבעות ולהדוף לקרן ממנה יוצרת גרמניה עוד מצב מסוכן אבל הנגיחה של רודיגר חומקת ליד הקורה.

  

14': גם הונגריה כאן. דז'ודז'אק השתחרר על סף הרחבה ובעט חזק. נוייר השמיט וסאלאי שעט על הכדור החוזר היה בעמדת נבדל.

 

לא שומרים כוחות. חדירה מול קליינהייסלר (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
לא שומרים כוחות. חדירה מול קליינהייסלר(צילום: גטי אימג'ס)

 

28': קרן מסוכנת מאוד של הונגריה. נוייר התחיל לצאת לכדור, התחרט ואל הפינה הרחוקה הגיע אדם פינטר שהקפיץ את הכדור לרשת העליונה.

 

39': שער! 0:1 לגרמניה. דרקסלר פרץ באגף שמאל והשאיר את הכדור להקטור (ספק בנבדל) שביצע את העקיפה. המגן העביר רוחב בנגיעה והכדור חדר לרשת מרגלו של הבלם ההונגרי אדם לאנג.

 

כובש השער. מריו גצה (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
כובש השער. מריו גצה(צילום: גטי אימג'ס)

 

63': שער! 0:2 לגרמניה. שוב הקוונים נכשלים וגרמניה מנצלת את זה לעלות ליתרון. בואטנג הגביה את הכדור וגומז שהיה בנבדל נגח לכיוון השערץ קיראלי הצליח לעצור אבל מולר היה ראשון לכדור החוזר.

 

הרכבים:

גרמניה: מנואל נוייר; בנדיקט הובדס, ג'רום בואטנג, אנטוניו רודיגר, יונאס הקטור (אמרה צ'אן, 46); סמי חדירה (מריו גומז, 46), טוני קרוס (בסטיאן שווינשטייגר, 69), מסוט אוזיל, יוליאן דרקסלר (אנדרה שורלה, 60); מריו גצה (לוקאס פודולסקי, 78), תומאס מולר (לירוי סאנה, 69).

 

הונגריה: גאבור קיראלי; אטילה פיולה (ברנבש בשה, 82), אדם לאנג, ריצ'רד גוזמיץ', תאמאש קאדאר; אדם נאג'י, אדם פינטר (זולטן גרה, 60), גרגו לוברנצ'יץ', לאסלו קליינהייסלר (זולטן שטיבר, 82), באלאז' דז'ודז'אק; אדם סאלאי (תאמאש פרישקין, 65).

 

אווירה נפלאה בגלזנקירשן (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
אווירה נפלאה בגלזנקירשן(צילום: גטי אימג'ס)

 

חוף השנהב ניצחה את גבון

במשחק ידידות נוסף, ניצחה חוף השנהב 1:2 את גבון שעלתה ללא פייר אמריק אובמיאנג. גם המנצחת שיחקה ללא שחקן משמעותי, אריק ביילי, שעל פי הדיווחים קרוב למעבר למנצ'סטר יונייטד תמורת 40 מיליון אירו. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, היה ג'ונתן קוג'יה הראשון למצוא את הרשת (51) ואיסמעיל דיומאנדה הכפיל את התוצאה (72). שמונה דקות לסיום מאליק אבונה צימק אך זה היה מעט מידי עבור גבון.

 


פורסם לראשונה 04/06/2016 18:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
נבחרת גרמניה
צילום: רויטרס
לוח משחקים
טבלאות
טופ 10
מנהרת הזמן
כל השיאים
מומלצים