שתף קטע נבחר

ישי עוליאל בגמר הזוגות ברולאן גארוס

הישג נהדר לטניסאי בן ה-16.5, שהעפיל יחד עם בן זוגו הצ'כי לגמר טורניר הנוער בפריז. הצמד ניצח בחצי את דה-מינאר ואלייאס האוסטרלים 4:6, 6:4, 4:10. ראש עיריית רמלה בירך אותו

בדרך לתואר גראנד סלאם-ראשון? הישג נהדר לטניסאי הישראלי הצעיר ישי עוליאל, שעלה היום (ש') לגמר טורניר הזוגות לנוער ברולאן גארוס. עוליאל גבר יחד עם בן זוגו פטריק ריקל הצ'כי 4:6, 6:4, 4:10 על הצמד האוסטרלי אלכס דה-מינאר ובלאק אלייאס.

 

עוליאל וריקל ניצלו את הטעיות הבלתי מחוייבות של יריביהם כדי לשבור ארבע פעמים מתוך תשע הזדמנויות שהיו להם, למרות שהיכו הגשות באחוזים נמוכים יותר.

 

הישג נהדר. ישי עוליאל (צילום: Peter Figura) (צילום: Peter Figura)
הישג נהדר. ישי עוליאל(צילום: Peter Figura)

 

בפעם האחרונה שישראלי הגיע למעמד הזה בטורניר הזוגות בפריז הוא גם ניצח (דודי סלע ב-2003 יחד עם האיטלקי גיורגי בלאז'). בהמשך היום יידע עוליאל מי יהיו היריבים שלו ושל ריקל על התואר.

 

עוליאל בן ה-16.5 נחשב כבר תקופה ארוכה להבטחה הגדולה של הטניס בישראלי, זאת לאחר שהניף לראשונה את גביע האורנג' בול - אליפות העולם לנוער - כבר בגיל 12. כעבור שנתיים הוא זכה שוב בתואר.

 

עוד לפני ההישג היום עוליאל לקח חלק בטורניר היחידים שבו השיג ניצחון בכורה בגראנד-סלאם (אחרי שעבר את שני סיבובי המוקדמות), אך נעצר בסיבוב השני. בתחילת השנה הוא לקח חלק גם באליפות אוסטרליה הפתוחה.

 

ראש עיריית רמלה יואל לביא בירך את עוליאל על ההישג המביא כבוד לעיר רמלה ולמדינת ישראל ואיחל לו הצלחה במשחק הגמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים