יום שלישי, 14.05.2024 שעה 03:34
ליגה אנגלית 23-24
8328-8836ארסנל1
8233-8735מנצ'סטר סיטי2
7536-7735ליברפול3
6752-7335אסטון וילה4
6054-6734טוטנהאם5
5656-7835ניוקאסל6
5451-5234מנצ'סטר יונייטד7
5159-6534צ'לסי8
4965-5635ווסטהאם9
4863-5236בורנמות'10
4660-4936וולבס11
4455-5136פולהאם12
4457-5234ברייטון13
4057-4535קריסטל פאלאס14
3749-3836אברטון15
3660-5236ברנטפורד16
2963-4536נוטינגהאם פורסט17
2678-4936לוטון18
2474-3936ברנלי19
16100-3536שפילד יונייטד20
לוח משחקים
  • לוטון
  • 5 - 1
  • ברנטפורד
  • שפילד יונייטד
  • 4 - 1
  • ברנלי
  • וולבס
  • 2 - 0
  • ארסנל
  • אברטון
  • 0 - 2
  • נוטינגהאם פורסט
  • אסטון וילה
  • 1 - 3
  • בורנמות'
  • קריסטל פאלאס
  • 2 - 5
  • ווסטהאם
  • פולהאם
  • 3 - 1
  • ליברפול
  • טוטנהאם
  • שלישי, 14/05, 22:00
  • מנצ'סטר סיטי
  • ברייטון
  • רביעי, 15/05, 21:45
  • צ'לסי
  • מנצ'סטר יונייטד
  • רביעי, 15/05, 22:00
  • ניוקאסל

ורדי מתקרב לארסנל, אלבס אישר: אני עובר ליובה

העברות: ראניירי אישר את המו"מ, בארסה כבר הגישה הצעה על מגן ולנסיה. צ'ולו דחה את פ.ס.ז', שרוצה את חלוץ אתלטיקו. יונייטד בדרך לרכש מוויאריאל

|
ג´יימי ורדי נוגח לשער (רויטרס)
ג´יימי ורדי נוגח לשער (רויטרס)

בעוד יורו 2016 כבר מעבר לפינה, הקבוצות באירופה מתחמשות לקראת העונה הבאה ומצרפות שחקנים חדשים לסגליהן. אנחנו ב-ONE נעקוב מקרוב על כל מה שקורה בשוק ההעברות הרשמיות והשמועות החמות מרחבי הגלובוס.

העברות רשמיות
* אחרי החתימה הרשמית במנצ'סטר סיטי, אילקאי גונדואן הוצג במדי הסיטיזנס ופנה לאוהדי הקבוצה.

 
 

* מארק ברטרה בן ה-25 השלים את מעברו מברצלונה וחתם על חוזה רשמי בקבוצתו החדשה דורטמונד לארבע עונות. מהמועדון נמסר: "הגענו לסיכום תנאים עם השחקן. מבחינתנו נותרו עוד מספר פרטים קטנים מול ברצלונה כדי לסיים את העסקה".

 
 

ספקולציות חמות
* המעבר של ג'יימי ורדי לארסנל נראה בהחלט אפשרי. לאחר שאשתו של ורדי צייצה כי "ההחלטה תתקבל רק על ידי בעלה" בעקבות הטרדות מצד אוהדי לסטר, קלאודיו ראניירי אישר בראיון ל-"גאזטה דלו ספורט" את המו"מ עם התותחנים. דיווחים אשר מגיעים מהתקשורת האנגלית גורסים כי הקשר צפוי לעבור בדיקות רפואיות במועדון הלונדוני כבר היום, זאת לפני ההודעה הרשמית שתצא ביום שני במקרה שהחלוץ יעבור את הבדיקות בהצלחה.

 
 

 
 

* דני אלבס אישר שהתחנה הבאה שלו תהיה יובנטוס: "אני תמיד שמח, ועכשיו אפילו יותר. זה היה הזמן לשינוי. זכיתי בהרבה תארים בברצלונה ונהניתי מכל רגע, אבל זה זמן לאתגרים חדשים. אני רוצה ליהנות ביובנטוס ולעזור לה לזכות בליגת האלופות. בימים הקרובים אטוס לטורינו לחתום. תמיד אשאר אוהד בארסה".

* ברצלונה ממשיכה בחיפושים אחר מגן ימני שימלא את מקומו של דני אלבס וכעת השם החם הוא מגנה של ולנסיה, ז'ואאו קאנסלו. "מארקה" מדווח כי בארסה הציעה 20 מיליון יורו על הפורטוגלי בן ה-22, בעוד העטלפים דורשים 30 מיליון. בנוסף, ברצלונה הצטרפה לצ'לסי ומנצ'סטר סיטי במרוץ אחר בלמה של אתלטיקו מדריד, חוסה חימנס.

רונאלדו מול חימנס (רויטרס)
רונאלדו מול חימנס (רויטרס)
 

ז´ואאו קאנסלו (רויטרס)
ז´ואאו קאנסלו (רויטרס)
 

* התגובה של דייגו סימאונה אחרי ההפסד בגמר ליגת האלופות לריאל מדריד, הביאה איתה גל שמועות על עזיבתו של צ'ולו. פאריס סן ז'רמן, שהוזכרה כמועמדת הבכירה לשים את ידה על המאמן המבוקש, אכן הגישה הצעה על סך 20 מיליון יורו לסימאונה. דיווח בספרד היום גורס כי מאמן הקולצ'ונרוס דחה את ההצעה וצפוי להישאר בוויסנטה קלדרון. במקביל, אלופת צרפת שתכננה העברה כפולה מבירת ספרד, מתכוונת להגיש הצעה נדיבה על חלוץ אתלטיקו, אנטואן גריזמן.

* מנצ'סטר יונייטד תחתים את בלמה של ויאריאל ונבחרת חוף השנהב, אריק ביילי ביממה הקרובה, כך על פי דיווחים בספרד. הצוללת הצהובה עומדת בפני עסקה מעולה מבחינתה, כאשר השדים האדומים ישלמו 40 מיליון יורו על בן ה-22, שהגיע מאספניול תמורת 5.2 מיליון יורו בשנה שעברה.

ביילי מול גריזמן (La Liga)
ביילי מול גריזמן (La Liga)
 

* סגן יו"ר מונאקו, ואסים ואסילייב, אישר היום כי פלקאו חוזר לקבוצה מהנסיכות. באותה הודעה רשמית שהוציא המועדון, ואסילייב בישר גם כי המאמן הפורטוגלי, לאונרדו ז'ארדים ימשיך בעונה הבאה.

* קשרה של רומא, ראג'ה נאינגולן אישר כי קבוצתו במגעים עם צ'לסי לגבי מעברו ללונדון, זאת על פי דיווח באיטליה.

* המלפפון הכי חם בחלון ההעברות הנוכחי הוא ללא צל של ספק זלאטן איברהימוביץ'. החלוץ, שסיים חוזה בפאריס סן ז'רמן, הוא חלום רטוב של כל מאמן וככל הנראה מי שעומד לזכות בשירותיו של השבדי יהיה ז'וזה מוריניו.

זלאטן איברהימוביץ´. יחבור למוריניו? (רויטרס)
זלאטן איברהימוביץ´. יחבור למוריניו? (רויטרס)
 

על פי הפרסומים האחרונים בתקשורת הבריטית, סוכנו של זלאטן מינו ראיולה הגיע לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד על תנאיו של החלוץ, שדורש מהמאמן הפורטוגלי הבטחה כי הוא יהיה חלק משמעותי מהקבוצה שתיבנה באולד טראפורד בעונה הבאה. גם טוטנהאם מעוניינת בשירותיו של השבדי, שהבהיר כי יונייטד הוא המועדון האנגלי היחיד בו יסכים לשחק. איברה, שמתכונן עם נבחרת שבדיה לקראת היורו, קיבל אישור מראשי הנבחרת לצאת ולחתום על החוזה במנצ'סטר.

* בנוסף, מנכ"ל באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה חשף כי מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעת ענק על תומאס מולר שהייתה מנפצת את שיא ההעברות של המועדון, אבל נדחתה בנימוס.

תומאס מולר. סחורה חמה (רויטרס)
תומאס מולר. סחורה חמה (רויטרס)
 

* "המיוחד" רוצה להצעיר את השורות במנצ'סטר יונייטד. על פי דיווחים באנגליה, שניים מהשמות שנמצאים בפנקס של ז'וזה מוריניו הם לירוי סאנה משאלקה ובריל אמבולו מבאזל.

* על פי דיווחים באיטליה, מיראלם פיאניץ' ימצא את עצמו בקרוב מאוד במועדון אירופאי ענק. בקשר הבוסני מתעניינות ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד. 

הומלס מול סאנה (רויטרס)
הומלס מול סאנה (רויטרס)
 

מיראלם פיאניץ´ (רויטרס)
מיראלם פיאניץ´ (רויטרס)
 

* אחרי העזיבה של דני אלבס, ברצלונה ממשיכה לעבוד לקראת העונה הבאה. על פי הדיווחים אלופת ספרד קרובה להחתים את בלם ליון סמואל אומטיטי בן ה-22. המגן/בלם אף זומן לסגל צרפת ליורו 2016 במקומו של רפאל וראן הפצוע. ליון אישרה שברצלונה פנתה רשמית, אך הכחישה שהעסקה קרובה לסיכום.

* מגנה של ארסנל ונבחרת ספרד, הקטור ביירין, ששמו הוזכר כמחליפו המיועד של דני אלבס בברצלונה, היום דווח באנגליה כי גם מנצ'סטר סיטי מנסה להחתימו. פפ גווארדיולה, שמכיר את המגן היטב מתקופתו בבארסה, מקווה להקדים את קבוצתו לשעבר במרדף אחר המגן שהחליף את דני קרבחאל בסגל "לה רוחה" ליורו.

* מנג'ר סנדרלנד, סם אלרדייס, מעוניין לחזק את ההגנה שלו. בכך, הציע מאמן החתולים השחורים 2.5 מיליון ליש"ט על מגן קריסטל פאלאס, מרטין קלי.

* הכישרון הצעיר של צ'לסי, צ'רלי מוסונדה, מעוניין להישאר בבטיס בעונה הבאה. הבלגי בן ה-19, שהושאל לאנדלוסים בחודש ינואר ועזר לקבוצה לשרוד בלה ליגה, ערך 16 הופעות בליגה הספרדית ולאחר שהתברר כי הוא אינו בתכניות של אנטוניו קונטה לעונה הבאה, הוא ביקש שלא להמתין לקבוצה אחרת שתשאל אותו.

מוסונדה מתוקל על ידי קרמונה (La Liga)
מוסונדה מתוקל על ידי קרמונה (La Liga)
 

* אחרי ההחתמה של אילקאי גונדואן, פפ גווארדיולה ממשיך לעבוד. באנגליה טוענים כי המאמן סימן את קשר ארסנל ג'ק ווילשר כרכש הבא שלו.

* נישאר אצל התותחנים. ריקרדו רודריגז טען כי ישמח לחבור אל חברו לנבחרת שווייץ, גרניט ג'אקה, שחתם אצל הקבוצה של ארסן ונגר. על פי הדיווחים המגן צפוי להצטרף ללונדון כחיזוק להגנה. ג'יימי ורדי ממשיך להתקרב לקבוצה אחרי שהותחנים הסכימו לשלם את סעיף השחרור שלו.

* ב"מירור" הבריטי טוענים כי סנדרלנד פנתה לדיאפרה סאקו מווסטהאם והציעה לפטישים 11 מיליון פאונד עבור כרטיסו של החלוץ הסנגלי שהגיע ממץ תמורת 3.5 מיליון ליש"ט.

דיאפרה סאקו. מבוקש בסנדרלנד (רויטרס)
דיאפרה סאקו. מבוקש בסנדרלנד (רויטרס)
 

* ליברפול החליטה כי היא תדחה כל הצעה עבור הקשר הברזיליאי פליפה קוטיניו. המאמן הגרמני יורגן קלופ רואה בקוטיניו בורג משמעותי בבניית הקבוצה בעונה הבאה והוא יתעקש על הישארותו בקבוצה. בכל מקרה, המייטי רדס לא יקבלו הצעה מתחת ל-45 מיליון פאונד.

*ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים הבוקר כי למרות כל המתיחות עם לוצ'אנו ספאלטי בסיום העונה שעברה, פרנצ'סקו טוטי צפוי לחתום על חוזה לעונה נוספת במדי רומא.

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */