שתף קטע נבחר
טופ 10

השחקנים שממש לא היית מסדר לאחותך

ישנם כאלה שהם ילדים רעים מטבעם, אבל הם לא היחידים ברשימה - כי לא הייתם שמחים לצרף למשפחה גם מישהו עם שם משפחה איום ונורא, או את הבחור בן ה-40 שלא מחליף את הטרנינג המכוער שלו

10: קוסטל פנטילימון (רומניה)

האמת היא שבשוער המתנשא לגובה של 2.03 מ' ונחשב לשחקן הגבוה ביותר בפרמייר-ליג (ווטפורד) אין שום דבר רע, למעט שם המשפחה ההזוי שלו. תחשבו על סיטואציה ששם משפחתה של אחותכם יהיה פנטילימון, פדיחה לא נורמלית. אין הרבה בחורות שישמחו, לדוגמה, להיקרא הדס פנטילימון.

 

9: קינגסלי קומאן (צרפת)

הכישרון הענק של באיירן מינכן הוכיח את יכולתו בעונה הנוכחית בגרמניה. מי שהגיע בגיל 16 לפ.ס.ז' והפך לשחקן הצעיר ביותר המשחק עבור המעצמה הצרפתית, לא פחד להגיד על זלאטן איברהימוביץ': "אגואיסט גדול שחושב רק על עצמו ומתעלם מצעירים", אבל לא נכנס לרשימה בגלל הפה הגדול, אלא דווקא בגלל עיצוב השיער.

 

ככה זה נראה, למקרה שתהיתם (צילום:" GettyImages) (צילום:
ככה זה נראה, למקרה שתהיתם(צילום:" GettyImages)

 

אחרי המשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות של באיירן מול אתלטיקו מדריד בחודש מאי, היה נראה שכולם ידברו על השער הענק של סאול ניגס, אבל הרשתות החברתיות געשו דווקא בגלל... הצמה המוזרה של קומאן. שחקן ההתקפה של הגרמנים מגדל צמה הזויה שמזכירה את זו של רודריגו פלאסיו הארגנטינאי ממונדיאל 2014, ולמרחיקי לכת את זו של אנאקין סקייווקר שלימים הפך לדארת' ויידר במלחמת הכוכבים. עם יד על הלב, תתנו לאחותכם להסתובב עם גבר שיש לו צמה על הראש?

 

8: גאבור קיראלי (הונגריה)

עזבו את זה שקיראלי מבוגר ואין לו יותר מדי שיערות על הראש - הבן אדם לובש טרנינג אפור בלוי כשהוא עולה לדשא, טרנינג אותו לבש לראשונה ב-1996 ומאז לא החליף. שמעתם נכון, 20 שנה עם אותו מכנס. "כששיחתקי בהאלאדש ההונגרית התחלתי עם טרנינג שחור אבל הפסדנו. במשחק הבא עברתי לאפור ומאז רשמנו תשעה משחקים ללא הפסד ונשארנו בליגה. המכנסיים האלה הפכו למכנסי המזל שלי. לעולם לא אחליף אותם", אמר השוער שהעביר לא מעט עונות גם בפרמייר-ליג. ריח נהדר ינדוף ממנו בארוחות החג המשפחתיות שלכם...

 

המכנסיים של קיראלי (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
המכנסיים של קיראלי(צילום: גטי אימגס)

 

7: כריסטיאנו רונאלדו (פורטוגל)

נראה שבכל כתבת דירוג, חיובית או שלילית, מספר 7 של ריאל מדריד ופורטוגל יופיע. CR7 אומנם בחור נאה, על זה אין עוררין, אבל ממש לא בטוח שתרצו שאחותכם תצא איתו. למה? וואי וואי, המון סיבות.

 

ב-2009 רונאלדו היה מעורב בתאונת דרכים פרועה במנצ'סטר כשנכנס עם מכונית הפרארי 599 המפוארת שלו בקיר בתוך מנהרה בעיר. לרונאלדו שלום, אבל הרכב הלך טוטאל-לוס. ב-2012 נתפס במצלמות כשהוא מסיע במכונית הלמבורגיני הנוצצת שלו את בנו בן השנה ו-10 חודשים על ברכיו. אתם תתנו לו להסיע את אחיינים שלכם? לא נראה לי. גם נאמנות היא לא צד חזק אצל רונאלדו. לאורך חמש השנים בהן יצא עם הסופר-מודל, אירינה שאייק, היו דיווחים כי בגד בה (איך אפשר???). ב-2007 עלו דיווחים בתקשורת האנגלית לפיהם רונאלדו הזמין לביתו במנצ'סטר חמש נערות ליווי, ואתם יכולים לנחש לבד מה הלך שם... ב-2005 נעצר רונאלדו ע"י משטרת לונדון לאחר שבחורה טענה כי אנס אותה במלון בעיר. בסיום החקירה הוחלט כי אין מספיק ראיות, והוא שוחרר.

 

כריסטיאנו רונאלדו. בעייתי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
כריסטיאנו רונאלדו. בעייתי(צילום: AFP)

  

6: זלאטן איברהימוביץ' (שוודיה)

בדומה לרונאלדו, גם כאן מדובר בסוג של אל מבחינת מראה, ושחקן מחונן על סף הגאונות. אבל מה לעשות שלפעמים זלאטן לא חושב לפני שהוא מוציא מילים מהפה. או מהמקלדת. בספרו "אני הוא זלאטן איברהימוביץ'", ליכלך על ברצלונה וסיפר איך קילל את המאמן פפ גווארדיולה. כבר כששיחק באיאקס בתחילת הקריירה היה אפשר לראות שלזלאטן אין סנטימנטים. במשחק בין נבחרת שוודיה להולנד נכנס מאחורה בצורה מכוערת בחברו לקבוצה, רפאל ואן דר וארט. עוד קודם לכן התעמת איתו ועם עוד יוצא מחלקת הנוער של אייאקס, ווסלי סניידר.

 

 

5: פפה (פורטוגל)

באמת צריך להציג את אחד השחקנים המלוכלכים ביותר בכדורגל העולמי? זה שסרטוני יוטיוב שלו, בהם הוא כמעט מחסל לשחקנים קריירה ושולח את חלקם לבתי חולים, זכו למיליוני צפיות? הסיפור המפורסם ביותר היה ב-2009, כשהורחק ל-10 משחקים אחרי שהכשיל ברחבה את חאבייר קסקארו מחטאפה, ולמרות שהשופט כבר שרק לבעיטת פנדל, פפה החליט לבעוט בו פעמיים. אחרי כמה שנים הוא דרך על כף רגלו של לאו מסי בקלאסיקו. ב-2014 טען סיידו קייטה שבמהלך משחק בגביע האלופות בין ריאל מדריד לרומא, הפורטוגלי ירק עליו. מספיק כדי לא לסדר אותו לאחותכם?

 

פפה רואה אדום. אחד מהמלוכלכים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פפה רואה אדום. אחד מהמלוכלכים(צילום: AFP)

 

4: וויין רוני (אנגליה)  

כשמישהו עובר השתלת שיער בשנות העשרים לחייו, אתה יודע שמשהו ככל הנראה לא תקין בגנים שלו. זה מה שתרצה לסדר לאחותך? רוני שהוכיח את כישוריו על מגרש הכדורגל עוד לפני שמלאו לו 20, איבד באותה מהירות גם את שיערות ראשו. החלוץ של נבחרת שלושת האריות לא ויתר וביצע את הניתוח. תוסיפו לזה את העובדה שלפני שש שנים בגד באשתו ההרה עם נערת ליווי עבור 1,000 לירות שטרלינג. בחור כארז...

 

  

3: ראג'ה נאינגולן (בלגיה)

עזבו לרגע את הלוק המפחיד והקעקועים. סיפור החיים של הקשר יכול להסביר את התנהגותו בהמשך. הוא נולד לאם בלגית ואב אינדונזי שנטש את המשפחה כשהיה צעיר, וגדל בשכונת עוני באנטוורפן. 

  

ראג'ה נאניגולן מול ערן זהבי. לוק מפחיד (צילום: AP) (צילום: AP)
ראג'ה נאניגולן מול ערן זהבי. לוק מפחיד(צילום: AP)

 

בנובמבר 2015, מספר ימים אחרי מתקפת הטרור בפריז, נאינגולן שהה בבית מלון באנטוורפן. העובדים במקום חשדו בו מאחר ולבש כובע גרב, הם נלחצו וחשבו שמדובר במחבל. שוטרים הגיעו מהר וזיהו את מי שנחשב לאחד השחקנים הטובים בבלגיה. שנה וחצי קודם לכן פורסם באיטליה שהכה את אשתו ברחובות קליארי מכיוון שגילה לכאורה שהיא בוגדת בו דרך הודעה בטלפון שלה. השניים הכחישו את הדברים, אבל הודו כי פרץ ביניהם ריב.

 

2: ראחים סטרלינג (אנגליה)

איך בגיל כ"כ צעיר הפך השחקן האנגלי לאחד הבעייתים בכדורגל העולמי? סטרלינג היה אמור להיות היום הכוכב של ליברפול, אלא שהתפתה לכסף הגדול של מנצ'סטר סיטי ו-ויתר על 100 אלף ליש"ט לשבוע שהוצעו לו ע"י ליברפול כדי לבצע את המעבר. הוא גם הבריז משני אימונים בטענה למחלה, ובהמשך ביקש שלא לצאת עם המועדון למסע משחקים באסיה.

 

ראחים סטרלינג. הפיתוי של סיטי (צילום: AP) (צילום: AP)
ראחים סטרלינג. הפיתוי של סיטי(צילום: AP)

 

גם מחוץ לכדורגל הוא לא נעים במיוחד. ב-2013 נעצר פעמיים אחרי ששתי נשים שונות התלוננו שתקף אותן. בשני המקרים היעדר ראיות הוציאו אותו נקי והמשפטים בוטלו. באפריל 2015 צולם ע"י ה"סאנדיי מירור" כשהוא מעשן נרגילה. ב"סאן" נטען שהוא גם שאף גז צחוק. ופרט אחרון, סטרלינג הפך לאבא כבר בגיל 17. דמות למופת...

 

1: מרקו ארנאוטוביץ' (אוסטריה)

בהיעדרו של מריו באלוטלי מהיורו, חברו הטוב קוטף את המקום הראשון. אם אתם רואים דמיון בינו לבין זלאטן איברהימוביץ', אתם לא טועים. גם לארנאוטוביץ' שורשים בלקניים, כשנולד לאב סרבי ואימא אוסטרית בפרבר צפונית לווינה. כבר בגיל צעיר החל לעשות בעיות, כשעבר בין לא פחות מארבעה מועדוני נוער באוסטריה בעקבות התנהגות לא ראויה. כששיחק בטוונטה ההולנדית, איברהים קרגבו מווילם טען כי שמע מהחלוץ קללה גזענית.

 

מרקו ארנאוטוביץ'. עוד כשהיה ילד עשה צרות (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מרקו ארנאוטוביץ'. עוד כשהיה ילד עשה צרות(צילום: AFP)

 

בהמשך עבר לאינטר והתחבר עם באלוטלי. במהלך התקופה שלו באיטליה היה חלק מכמה סקנדלים גדולים, בין השאר איבד לסמואל אטו את מכונית הבנטלי החדשה שלו, נפצע כתוצאה מתאונת אופניים כשנתקע בעגלת גולף, וגם תוך כדי משחק עם הכלב שלו. בוורדר ברמן לא ציית למאמן תומאס שאף וצעק עליו: "תקנוס אותי, תן את הכסף למשפחה שלך, חמור שכמוך". ולסיכום, בראיון שנתן לתקשורת הגרמנית הגדיר את ברמן כ"מזבלה משעממת", ואמר כי אשת חלומותיו היא "אישה עם שדי סיליקון וקעקועים, שתקבל אותי כמו שאני". כעת כשהוא משחק בסטוק טוענים שנרגע. מישהו מאמין לזה?


פורסם לראשונה 19/05/2016 15:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מרקו ארנאוטוביץ'
צילום: רויטרס
לוח משחקים
טבלאות
טופ 10
מנהרת הזמן
כל השיאים
מומלצים