Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 02 ביוני, 2016

מדברים סרטים, מלכות הדראג החדשות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:30 מדברים סרטים, ערוץ הקולנוע הישראלי 

סדרה דוקומנטרית על גדולי הבמאים והבמאיות של הקולנוע הישראלי. האנשים שמאחורי הסרטים הכי גדולים ומשמעותיים בתרבות שלנו לוקחים אותנו אל מאחורי הקלעים ומספרים לנו על הדרמות, הקשיים, ההברקות וההצלחות שהתרחשו מאחורי הסרטים שכולנו גדלנו עליהם. שיחה אינטימית עם הבמאים, שמכילה רגעים של כנות, פתיחות ושיתוף על תהליך היצירה והסרטים. הסדרה מלווה בקריינות של ליאור אשכנזי.

22:00 מלכות הדראג החדשות | Dressed as a Girl, ערוץ Yes דוקו

סיפורה של סצנת הדראג הסוערת של האיסט-אנד. בשנת 2003, נוחת באיסט-אנד של לונדון ג'וני וו עם הזקן שלו ועקביו הגבוהים ומוצא עצמו בלב ליבה של סצנת דראג אלטרנטיבית. הקליקה החדשה הזו הופכת למרכז ההתעניינות של עיתונות האופנה הלונדונית. במשך חמש השנים הבאות, יעקוב הבמאי קולין רוטברט אחר החבורה הססגונית שכוללת גם את פיה, אמבר, הולסטאר, סקוטי וג'ון סיזל – מניתוחי חזה ועד התמוטטויות רגשיות, מעקבים גבוהים ועד דרמות אמיתיות או מוגזמות. זהו סרט מעורר השראה, לעתים שובר לב אך תמיד מבדר – על תרבות הומואית אלטרנטיבית ועל חגיגה של היותך נאמן/ה לעצמך. אנגליה, 2015. סרט מלא לב, עוצמה ומרגש. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן