שתף קטע נבחר

צילום מסך

האלפ: "לאיש לא אכפת מהשחקנים"

זעם בקרב הטניסאים לאחר יום משחקים נוסף בגשם שוטף. הטניסאית הרומנייה יצאה נגד מארגני הרולאן גארוס לאחר שהודחה בשמינית הגמר: "לא אכפת לי שהפסדתי, הייתי יכולה להיפצע". רדוואנסקה: "איך מאפשרים לשחק בגשם כזה?"

אחד השבועות הגשומים בתולדות הרולאן גארוס הפך היום (ג') גם לאחד השבועות המתוחים ביותר ביחסים בין מארגני הטורניר לשחקנים. שתי שחקניות מהטופ 10, אגניישקה רדוואנסקה וסימונה האלפ הודחו לאחר חידוש המשחקים בגשם שוטף והביקורות לא איחרו לבוא.

 

"אין לי מילים. זה היה בלתי אפשרי לשחק", אמרה סימונה האלפ המדורגת שישית בעולם. הרומנייה הייתה ביתרון 3:5 מול סמנתה סטוסור כשהמשחק הופסק ביום ראשון ולאחר שאתמול בוטל לראשונה זה 16 שנים יום משחקים שלם, הפסידה היום 7:6 (0), 6:3.

 

גם האוהדים מיואשים (צילום: גטי אימגס)
גם האוהדים מיואשים(צילום: גטי אימגס)

 

"המגרש היה לא טוב והכדורים היו רטובים לגמרי בזמן המשחק", המשיכה האלפ. "הרגשתי כאבים בגב ובעקבים. לא אכפת לי שהפסדתי כי הייתי קרובה להיפצע". 

 

"אני מופתעת וכועסת שהיינו מחויבים לשחק בגשם", הוסיפה רדוואנסקה שעלתה לחידוש המשחק ביתרון מבטיח 2:6, 0:3 מול צבטנה פירונקובה הבולגרייה והפסידה בעשרה משחקונים רצופים. "לא מדובר בטורניר של 10,000$, זה גראנד סלאם. איך מאפשרים לשחקנים להתחרות בגשם הזה?".

 

שוב בחוץ. רדוואנסקה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שוב בחוץ. רדוואנסקה(צילום: AFP)

 

"אני לא יודעת מי אישר לשחק בתנאים האלה", אמרה הפולנייה. "אני לא חושבת שבאמת אכפת להם ממה שאנחנו חושבים". רדוואנסקה הוסיפה שהתקשתה להחזיק את המחבט החלקלק והדבר גרם לה לכאבים במקום בו עברה ניתוח בעבר.

 

המשחק שלו הופסק. נובאק דג'וקוביץ' (צילום: גטי אימגס)
המשחק שלו הופסק. נובאק דג'וקוביץ'(צילום: גטי אימגס)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימגס
רולאן גארוס
צילום: גטי אימגס
מומלצים