יום רביעי, 29.05.2024 שעה 03:35

מטומי תעניק חסות לברקוביץ': האמונה בי מדהימה

חותרת הקיאק הפראלימפית הישראלית תקבל תמיכה כספית לקראת ריו 2016: "החברה הזו שותפה לדרכי, לאישה בכיסא גלגלים לא קל לגייס שותפים עסקיים"

|
פסקל ברקוביץ´ עם עופר דרוקר מנכ
פסקל ברקוביץ´ עם עופר דרוקר מנכ"ל מטומי

כשנותרו מאה ימים לפתיחת המשחקים האולימפיים בריו, חותרת הקיאק הפראלימפית הישראלית פסקל ברקוביץ' קיבלה בשורה משמחת. חברת מטומי הודעה היום (שלישי) על  מתן חסות לספורטאית, שהשיגה החודש את הקריטריון הבינלאומי לריו 2016 באליפות העולם בקיאק בדואיסבורג, גרמניה.

ברקוביץ' אמרה בנושא: "להיות ספורטאית אולימפית זה לקחת אתגר שנראה לעיני כולם בלתי אפשרי, למקום של הגשמה ברמה הגבוהה ביותר. כשפגשתי את אנשי מטומי, פגשתי קבוצה של אנשים שבאופן מיידי הבינו אותי והתחברו באופן טבעי לצרכים ולחלום שלי - להגיע לאולימפיאדה השלישית שלי בשלושה מקצועות שונים. אנשי מטומי באו אליי ואמרו: 'בואי נעזור לך להגשים אותו, מה את צריכה כדי להצליח?'"

החותרת סיפרה על הקשיים והוסיפה: "לא קל לספורטאי בישראל לגייס שותפים עיסקיים, במיוחד לא לאישה בכיסא גלגלים, שהיא גם אמא לשתיים, שממשיכה עם החלומות שלה מבלי להתחשב במוסכמות. חשוב לי לציין שההתקשרות ביננו החלה עוד לפני שעברתי את הקריטריון האולימפי. האמונה בי היא תחושה מדהימה. מהיום שחברת מטומי מדיה גרופ תומכת בי - מצאתי שותפה לדרך, שותפה לחלום".

פסקל ברקוביץ´ (מיכאל מילר)
פסקל ברקוביץ´ (מיכאל מילר)
 

פסקל הינה האתלטית הפראלימפית הראשונה שמתמודדת בשלושה משחקים אולימפיים בשלושה ענפי ספורט שונים עקב שינויים וביטולים של תחרויות. בשנת 2008, בגיל 40, היא התחרתה לראשונה באולימפיאדה בבייג'ינג בחתירה אקדמית. בשנת 2012 התחרתה באולימפיאדת לונדון באופני יד. באולימפיאדת ריו פסקל תתחרה בחתירת קיאק. בנוסף, פסקל מדורגת במקום הרביעי בעולם בטיפוס ספורטיבי על קירות.

מנכ"ל מטומי עופר דרוקר אמר: "פסקל הינה ספורטאית יוצאת דופן. היא מתמודדת עם כל שינוי ואתגר והופכת אותם למסלול הצלחה. היא אדם המהווה השראה לדבקות במטרה, אומץ, חתירה למצוינות ואופטימיות. במהלך השנים פסקל נתקלה בשינויים בענפי הספורט הפראלימפיים שהביאו איתם אתגרים חדשים והיא בחרה לשנות ענפי ספורט ולנצח בזירות חדשות. המוטו הפנימי במטומי הוא 'לשחק במטרה לנצח' ופסקל מסמלת את הגישה הזו באופן מעורר השראה, ולכן שיתוף הפעולה איתה היה טבעי. במטומי אנחנו מעודדים אנשים הפועלים מתוך תשוקה לעשייה, ומוטיבציה להתמודד עם שינויים תוך כדי חתירה להשגת תוצאות מצוינות".

במשחקים הפראלימפיים בריו ישתתפו 4,350 ספורטאים מ- 178 מדינות בכ-30 ענפי ספורט שונים. המשלחת הישראלית תמנה כ-35 ספורטאים. באולימפיאדה האחרונה ב-2012 הנבחרת הישראלית הגיעה להישגים מרשימים והביאה הביתה שמונה מדליות מתוכן מדליית זהב אחת.

כחלק מהחסות שמעניקה חברת מטומי לפסקל ברקוביץ', תעביר הספורטאית הרצאות העצמה לעובדי החברה ושותפיה. כמו כן, עובדי החברה ילוו את פסקל ויעקבו אחר הישגיה באליפות אירופה ובמשחקים האולימפיים.

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */