שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: בניון יוצג ביממה הקרובה

קפטן מכבי חיפה לשעבר סיכם סופית את תנאיו, הצהובים יודיעו על צירופו לאחר שג'ורדי קרויף ינחת בארץ. בניון ממשיך לנסות לצרף גם את טוואטחה, מקורביו של המגן טוענים שהוא בדרך לליגה הספרדית

אחרי שיוסי בניון סיכם את תנאיו במכבי ת"א, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet ספורט לאחר גמר גביע המדינה, קפטן מכבי חיפה לשעבר סגר את הסעיפים האחרונים ויוצג ביממה הקרובה בקרית-שלום.

 

הבעלים מיץ' גולדהאר נתן לפנות בוקר את הסכמתו לביצוע עסקת בניון, שכוללת חוזה לעונה אחת כשחקן, בו לא תופיע התחייבות לתפקיד מקצועי לאחר מכן, אולם בשיחות שהתקיימו בין בניון למנהל המקצועי ג'ורדי קרויף, נקבע כי הוא יקבל בעתיד סמכויות מקצועיות.

 

מכבי תל אביב טרם פרסמה הודעה רשמית בנוגע לבניון. הסיבה לכך היא שקרויף שהה בימים האחרונים בחו"ל ואמור לנחות היום או מחר בארץ. 

 

בניון מנסה לשכנע בימים האחרונים את טאלב טואטחה להגיע יחד עימו לקרית-שלום. גם קרויף משוחח עם נציגיו של המגן ומבקש מהם לממש את ההסכם אליו הגיעו הצדדים לפיו אם לא יחתום על חוזה בחו"ל יגיע לקרית-שלום לארבע עונות, בתמורה לשכר כולל של שני מיליון יורו.

 

למרות מסע השכנועים של קרויף ובניון, שמנסה לצרף גם את חן עזרא, בסביבתו של טוואטחה טענו כי הוא בדרך לליגה הספרדית. בניון פנה במהלך חתונתו של ברק יצחקי למקורביו של הקשר טל בן-חיים ואמר להם: "כמה שערים היו השנה לבן-חיים? איתי הוא יכבוש פי שניים מזה".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
יוסי בניון
צילום: גיל נחושתן
מומלצים