שתף קטע נבחר

עמלת סוכן מפרידה בין מוגרבי והפועל חיפה

יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה ממשיך לנסות לצרף את הקשר ששיחק בבני סכנין והמוקש כרגע הוא 10 אחוזים לסוכן השחקן: "שחקנים מקבלים הצעות מכובדות ואנחנו בטוחים שנבנה קבוצה טובה". השוער גד עמוס מועמד

בהפועל חיפה ממתינים להללטתו הסופית של פיראס מוגרבי אם להיענות להצעה שקיבל מהקבוצה. לטענת אנשי המועדון הקשר קיבל את התנאים אותם דרש הכוללים שכר של 60 אלף שקל בחודש ומה שמונע את החתימה הוא עמלת הסוכן המהווה 10 אחוזים מסכום העסקה.

 

הבעלים יואב כץ ידווח היום (ג') לצוות המקצועי בשיחת סקייפ על התקדמותו בניהול המשאים ומתנים מול השחקנים אותם ביקש אלי כהן לצרף. כץ: "אנחנו עובדים במרץ. שחקנים מקבלים הצעות מכובדות בהחלט ואנחנו בטוחים שנבנה קבוצה טובה".

 

פיראס מוגרבי. טרם החזיר תשובה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
פיראס מוגרבי. טרם החזיר תשובה(צילום: ראובן שוורץ)

 

לגבי מוגרבי הוסיף כץ: "זה אותו ניגון. גם בשנה שעברה ניהלנו איתו משא ומתן ולא רק אנחנו, גם קבוצות אחרות. בדיוק כמו השנה. אני מקווה שהפעם זה יצליח לנו ובסופו של דבר הוא יסכם ויחתום

אצלנו".

 

בחיפה מקוים שעד סוף השבוע תיסגר עסקת צירופו של השוער איתמר ניצן. במקביל, האדומים בודקים אפשרות לצרף גם את השוער גד עמוס שישמש כמחליף. זאת, אם ניב אנטמן לא יסכים להישאר. בחיפה בדקו אפשרות לצרף את מוחמד כליבאת, אך נכון לעכשיו לא הוחלט אם הוא יתאים למערך המתוכנן .

 

בהנהלה מנסים לסגור את מחנה האימונים במהלך חודש יולי באיטליה, במתחם בו קיימה הקבוצה גם בקיץ שעבר את הכנותיה. אז היא קיימה בין היתר משחק אימון מול פאלרמו.

 


פורסם לראשונה 31/05/2016 09:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יואב כץ
צילום: אורן אהרוני
מומלצים