שתף קטע נבחר

ארבייטמן: "מתכוון להישאר בהפועל חיפה"

החלוץ טרם הודיע לקבוצה אם ימשיך בשורותיה בעונה הבאה, אבל הבהיר בשיחה עם ynet ספורט: "אני מאמין שעוד כמה ימים אפגש עם ההנהלה ונסגור"

שלומי ארבייטמן טרם הודיע סופית אם ימשיך בהפועל חיפה בעונה הבאה. בקבוצה מאיצים את ההכנות לעונה הבאה והחלוץ אמור להודיע עד ה-1 ביולי הוא מממש את האופציה לשחק במועדון עונה נוספת.

 

ארבייטמן טרם קיבל הצעות מקבוצות אחרות וצפוי להמשיך באדומים גם בעונה הקרובה. בצוות המקצועי ברשותו של אלי כהן בונים על הישארותו של החלוץ שישחק לצידו של מאהרן לאלה. האחרון  כבר סיכם לשנתיים נוספות.

 

ארביטמן, שהגיע בחלון עברות בחודש ינואר (חתם על חוזה בשווי 70 אלף שקל נטו לחודש) ונקלט בצורה טובה, הבקיע את שער השיויון במשחק ההישארות מול בני יהודה במחזור האחרון בליגת העל.

 

היום (ב') הוא אמר ל-ynet ספורט: "הכוונה שלי היא בהחלט להישאר בהפועל חיפה ללא קשר אם יש או אין הצעה אחרת. זה מועדון שהתחברתי אליו מאוד. כרגע אני לא חושב על משהו אחר. אני מאמין שעוד כמה ימים אפגש עם ההנהלה ונסגור".

 

בחיפה ממתינים לתשובתו הסופית של פיראס מוגרבי, שעל הפניה אליו פורסם ב-ynet ספורט. מוגרבי מבוקש גם בקרית שמונה שמנהלת איתו משא ומתן ובסכנין, בשורותיה שיחק בעונה האחרונה. בשיחות שקיים עם ראשי סכנין הביע מוגרבי את רצונו להמשיך בשורותיה.

 

מחר (ג') צפויה להתקיים פגישת עבודה נוספת בין הצוות המקצועי לבעלים יואב כץ בשיחת סקייפ, במהלכה צפוי כץ לדווח לצוות על המו"מ אותו הוא מקיים עם שחקנים בהם הם מעוניינים. מדובר ששוער איתמר ניצן, ניסו קפילוטו, דור מלול ומוגרבי. בנוסף תדון סוגיית צירוף הזרים, כשעל הפרק נמצא קשר ברזילאי. גם מעמדו של אושרי רואש שאינו ברור צפוי לעלות בשיחה. כץ כבר דווח כי בקבוצה מעדיפים לוותר על רואש שפגוע מכך, וייתכן כי יבקש לקבל שחרור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי שריר
שלומי ארבייטמן
צילום: אפי שריר
מומלצים