עו"ד יצחק חג'ג' ואמיר עמר פירסמו מודעה למכירת הזכויות על שתי דירות בפרויקט מגדל הצעירים בתל אביב, שרשומות על שם בנותיה של ענבל אור. חג'ג' הוא בעל השליטה בקבוצת חג'ג' המארגנת את קבוצת הרכישה של הפרויקט ועמר הוא עורך הדין שמלווה אותה.

מדובר בזכויות לשתי דירות, שכל אחת מהן בשטח 75 מ"ר ולה מרפסת בשטח 10 מ"ר וחניה בפרויקט מגדלי הצעירים בדרך מנחם בגין בתל אביב. שתי הדירות נמצאות בבניין הצפוני, אחת מהן בקומה ה-25 והשנייה ב-27. מקבוצת חג'ג' מסבירים כי הדירות נמכרות במסגרת כינוס נכסים ובתיאום עם המפרק הזמני.

עוד ב-mako כסף:

לא מדובר בדירות בנויות. הרוכש למעשה נכנס במקומה של אור לקבוצת הרכישה שמארגנת קבוצת חג'ג'. מדובר בפרויקט שהבנייה שלו מתעכבת במשך שנים ומועד האכלוס נדחה לקיץ 2018, אלא שמאז הדחייה האחרונה והתחלת חפירת מרתפי החנייה, נוצרו ליקויים והצפות של מי תהום בפרויקט וחברת א.דורי שנבחרה לבנות אותו נכנסה לקשיים תזרימיים. הבעלות בא.דורי הוחלפה, וכעת ככל הנראה תצא החברה מביצוע הפרויקט וקבוצת הרכישה תצטרך לבחור קבלן ביצוע אחר. המשמעות: הבנייה תמשיך להתייקר ולהתעכב.

בנוסף, אתמול (ד') הגישה אור לבית המשפט העליון בקשה לעכב את פינוי הדירה ברחוב הל"ה בגבעתיים, כפי שהורה לה בית המשפט המחוזי בתל אביב לפני שבועיים. הדירה רשומה על שם חברת אליענה אור, חברה בקבוצת החברות של אור, ואור העבירה אליה את חפציה וטענה כי שילמה עבורה דמי שכירות מראש למשך שנתיים לחברה. עוד טענה אור כי הדירה נמצאת בבעלותה הפרטית ורק בשל טעות היא רשומה על שם החברה. המפרק הזמני עו"ד איתן אורנשטיין שביקש לפנות אותה, טען כי מדובר בפלישה וכי אור מנסה לעדות בדירה כבשלה.

השופט אורנשטיין לא קיבל את הטענות של אור, וקבע שהיא לא הצליחה להוכיח כי הדירה נמצא בבעלותה הפרטית, אלא בבעלות חברת אליענה אור, חברה שנמצאת בפירוק. הוא קבע את מועד הפינוי ל-1 ביוני ונגד החלטה זו הגישה אור בקשה לעיכוב ביצוע. בית המשפט העליון דחה את הבקשה, ואור תפנה את הפנטאהוז בגבעתיים ב-15 ביוני 2016, ותשלם למפרק, איתן ארז, הוצאות משפט של 5,000 שקל.

במסגרת הבקשה שהוגשה על ידי עורכי דינה אילן בומבך ואוריאל זעירא טוענת אור כי "לא יעלה על הדעת כי בשל קושי הוכחתי זמני (הנובע מן הסיטואציה החריגה שבה כלל מסמכי החברות ומחשביה נתפסו בידי בעל התפקיד), תושתק המערערת מלטעון טענה זו ולהוכיחה בדרך מקובלת".

יודעים מה הסיפור הבא שלנו? כתבו אלינו money@mako.co.il

הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker

כתבות נוספות:
מכרזים ל-240 מגרשים לקוטג'ים
מחיר הנפט מעל 50 דולר לחבית