שתף קטע נבחר

אגייאר: "הפועל י-ם לא צעצוע, המטרה - אליפות"

הספונסר החדש של האדומים אמר במסיבת עיתונאים: "הכיף הגדול הוא בתרומה לקהילה". ברקת: "ליבו של גומא במקום הנכון". דני קליין: "הוא בא מאהבה לעיר, כמו כפפה ליד הספורט"

הפועל ירושלים קיימה היום (ב') בבניין העירייה מסיבת עיתונאים, עם ראש העיר, ניר ברקת, ועם גומא אגייאר, הספונסר של בית"ר ירושלים והחל מהיום - גם הספונסר החדש של האדומים. באירוע נכחו גם ראש מחלקת הספורט העירונית, אורי מנחם, ומחזיק תיק הספורט בעירייה, אלישע פלג.

 

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, אגייאר צפוי לתמוך בקבוצת הכדורסל, בסכום שצפוי להגיע השנה לכ-1.5 מיליון דולר, עם אופציה לרכוש גם את הבעלות על המועדון החל מהעונה הבאה.

 

אגייאר אמר במסיבת העיתונאים: "זה אתגר עבורי, אני לא רואה שום בעיה בכל התהליך, להפך, אני מאוד מתרגש. אני מקווה שהקבוצה תצליח ותזכה באליפות. אני רוצה להודות לניר ברקת על האירוח והתמיכה ולדני קליין. הספורט חשוב לי ולמשפחתי. אני רואה את הדברים החיוביים שהוא תורם לקהילה ולמדינה". 

 

אגייאר הוסיף: "דנו בעתיד העיר והילדים וחשבנו על האסטרטגיה לעזור. ספורט הוא משהו שאנחנו מסכימים שיעזור לקהילה ויגדיל את התמיכה שלנו בפיתוח

העיר. זה מה שכיף, העובדה שזה לא צעצוע, אלא עניין קהילתי". על אשתו ג'יימי אמר בחיוך: "היא תהיה אחראית על הפועל ואני על בית"ר".

 

ראש עירית ירושלים, ניר ברקת: "גומא נרתם לטובת קבוצות העיר, הוא בא לבנות ולא לקנות. בשלב הראשון הוא ישמש כספונסר, כאשר בתום השנה תינתן לו האפשרות להחזיק ב-49 אחוזים מהמניות. בתום העונה הוא יחליט אם להיות בעלים או ספונסר, הכל תלוי בו".

 

ברקת הוסיף: "בחודשים האחרונים חוויתי את התהליך של רקימת השותפות. זו אחת השותפויות הכי יפות שראיתי. כל צד היה מוכן לתת יותר מאשר הצד השני הציע. ליבו של גומא במקום הנכון. עלתה בשיחות בינינו הסוגייה של בניית הארנה ואנחנו מחוייבים לבנייתה. אישרנו תוספת תקציבית, שתאפשר לנו לבנות בארנה שתי קומות נוספות שיסייעו לספורט בעיר".


אגייאר ואשתו. "היא אחראית על הפועל, אני על בית"ר" (דודי ועקנין) 

 

דני קליין: "הגענו לסיכום עם טרה סימונס"

היו"ר דני קליין: "הבעיות הכלכליות לא פסחו גם עלינו כקבוצה המובילה בירושלים. אני גאה בניר ברקת, המשא ומתן היה בהחלט כמו שציפינו. אנחנו שואפים לשפיות, הפועל ירושלים היא קבוצה של תארים ולכן ההצטרפות של גומא מתאימה לנו. היה חשוב לנו לשמר את קיום העמותה והספונסרים שלנו. החוזה נבנה כך, שמעבר לכך שגומא יעזור לנו בכיסוי החובות, גם על כל שקל שהחברה תביא גומא יביא שקל נוסף".

 

קליין הוסיף: "הפועל ירושלים יוצאת היום לדרך חדשה והמטרה היא שתהפוך לבלתי תלויה בגורמים חיצוניים, על מנת שתוכל להתמודד באירופה. אנחנו גאים במקורות ההכנסה שלנו, אבל הגענו למיצוי. עם המעורבות של גומא נוכל להפוך לפקטור רציני".

 

כיסוי ראש בצבע המתאים, אגייאר (צילום: דודי ועקנין) 

 

"הקבוצה תהיה חדשה לגמרי, לצערי לא נשאר לנו הרבה זמן, אבל נעשה את הכל כדי להגיע הכי רחוק שאפשר. עברנו תקופה מאוד קשה והגענו למצב של חוסר יכולת לתכנן את העתיד ולהחתים שחקנים. נכון להיום יש לקבוצה את נעימי, קוקיה וששון שהגענו איתם לסיכום. ליונס נחת אתמול והגענו לסיכום עם טרה סימונס".

 

קליין התייחס להשוואות בין אגייאר לארקדי גאידמק: "מבלי לפגוע בגאידמק, מהצד שלנו גומא שונה לחלוטין בתפיסה ובחשיבה. הוא רואה בזה פילנטרפיה ובא מאהבה לירושלים. הוא רוצה לעזור ולתמוך, והבין שדרך הספורט יעשה זאת בצורה הטובה ביותר. העתיד יוכיח לכולם אם הוא בא מאהבה או מפרסום, ואני חד משמעית אומר שהכימיה בינינו היא סיפור אהבה. הוא כמו כפפה ליד לספורט בירושלים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גומא אגייאר
צילום: דודי ועקנין
מומלצים