שתף קטע נבחר

ארגנטינה: בריבר ובוקה סומכים על הוותיקים

'גולאסו' ענק של אורטגה בן ה-35 סידר למיליונרים ניצחון 3:4 דרמטי על צ'קאריטה. בן גילו, פאלרמו, נגח את ה-1:2 של הכחולים-צהובים בלאנוס

אחרי עוד פתיחת עונה רעה של ריבר פלייט, עיקר הטענות לעבר המאמן נסטור גורוסיטו היו סביב מסע הרכש הבעייתי שלו, שממוצע הגילאים בו היה מעל 30. הלילה (א') אחד מהם, אריאל אורטגה שמו, הביא למיליונרים שלוש נקודות ראשונות העונה אחרי שכבש שער ענק, שלוש דקות לסיום, כדי לקבוע 3:4 דרמטי על צ'קאריטה.

 

הפתיחה של הקבוצה משכונת נונייס היתה מצוינת ואחרי חמש דקות דייגו בוונאנוטה המצוין היה אחראי על שער היתרון עם בעיטה חופשית מצוינת. העולה החדשה לא ויתרה והישוותה מרגלי מתיאס אלוסטיסה (דקה 22), אלא שכעבור עשר דקות גוסטאבו קבראל היה שם כדי להחזיר את היתרון למקומיים.


פאלרמו. שוב היה שם עבור בוקה (צילום: AFP)

 

עם סיום המחצית הראשונה ופתיחת השנייה, האורחים היממו את יושבי המונומנטאל, כאשר שער שני במשחק של אלוסטיסה (45) ועוד אחד של פאקונדו פארה (53) הפיחו תקווה באוהדי צ'קאריטה. חניכיו של גורוסיטו התעשתו בזמן ואחרי שער שיוויון של דניאל וויז'אלבה (68) בן ה-17 ממסירה ענקית של 'אל בוריטו' אורטגה, הגיע הפיניש עם הקפצה ענקית של האחרון.

 

היריבה המושבעת, בוקה ג'וניורס חזרה מלאנוס עם ניצחון 1:2 קשה וחשוב. חוליו קאסרס העלה (16) את הצהובים כחולים ליתרון עם בעיטה מקרוב, חמש דקות לאחר מכן אגוסטין פלטיירי היה שם כדי לאזן. חניכיו של אלפיו באסילה לא הציגו יכולת טובה, אלא שכמו בלא מעט מהמקרים, מרטין פאלרמו היה שם בשבילם עם שער נגיחה, 11 דקות לסיום.


אוהדי אינדפנדיינטה. חזרו מהצפון עם 2:4 קשה (צילום: רויטרס)

 

גם בצפון נרשם משחק רב שערים אחרי שאינדפנדיינטה ניצחה 2:4 בטוקומאן, את אתלטיקו המקומית. העולה החדשה כבשה ראשונה מרגלי ססאר

מונטיגליו (22), שהורחק דקה מאוחר יותר. דאריו גאנדין (64) דאג לשיוויון של האדומים אחרי שהחטיא פנדל והשלים מהריבאונד ושלוש דקות מאוחר יותר פאטירסיו רודריגס דאג למהפך.

 

הצפוניים לא ויתרו ולמרות שנותרו בתשעה שחקנים אחרי ההרחקה של פאביו אסקובאר (79), השיגו את השיוויון (80) על ידי לואיס רודריגס. כאן כבר נגמר להם הכוח וחניכיו של אמריקו גאז'גו כבשו פעמיים מרגלי רודריגס (85, עם שער ענק מ-25 מטרים) וליונל נונייס (90). הורקאן המשיכה את הפתיחה הרעה שלה והפסידה 1:0 בחוץ לניואלס אולד בויס, לה כבש חואן אינסאורלדה (40). 

 

הצמרת: 1-4. אסטודיאנטס, ולס, רוסאריו סנטראל, ניואלס 6 נקודות. התחתית: 16-20. צ'קאריטה, הורקאן, אתלטיקו טוקומאן, ארסנל, חימנאסיה לה פלאטה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אריאל אורטגה
צילום: איי פי
מומלצים