Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 24 במאי, 2016

משחקי X: אוסלו 2016, בריסטה, מאהבת בתשלום מראש, לאורך כל הדרך, המלחמה של אובמה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:55 משחקי X: אוסלו 2016 | 2016 X Games :Oslo, ערוץ אקסטרים 

משחקי ה-X ממשיכים לטייל בכל רחבי תבל, והפעם הם מגיעים לאוסלו. בלב נוף טבעי מדהים, מהדורת החורף של התחרויות תהיה מלאה בהופעות מרהיבות.

22:00 בריסטה Barista, ערוץ Yes דוקו 

חמישה בריסטה ('מוזגי קפה') מהטופ העולמי מותחים את גבולות הכנת הקפה עד לקצה השלמות בניסיון לזכות באליפות ה-National Barista – תחרות סוריאליסטית בה אפילו טעות אחת נחשבת ליותר מדי… הסרט מביא מבט הומוריסטי, מרגש ומאיר עיניים על העולם הבלתי נתפס של תחרויות הקפה ועל המשתתפים הלהוטים, האהובים והמוזרים, שמקדישים את חייהם לתחרויות הכנת הקפה המושלם. בימוי: רוק ביינאות'. 102 דקות, ארה"ב, 2015.

22:00 מאהבת בתשלום מראש | The Girlfriend Experience, ערוץ Yes דרמה 

הסדרה החדשה מבית Starz, בהפקתם של סטיבן סודרברג, לודג' קריגן ואיימי שיימיץ, המבוססת על סרטו המצליח של סודרברג משנת 2009. השחקנית והדוגמנית ריילי קף ("מג'יק מייק", "מקס הזועם: כביש הזעם", ונכדתו של אלביס פרסלי) מגלמת את כריסטין ריד, סטודנטית למשפטים שנה שנייה, ומתמחה חדשה במשרד עורכי הדין היוקרתי 'קירקלנד ואלן'. כריסטין עובדת קשה כדי לבסס את עצמה במשרד, אך כשחברתה לכיתה מכירה לה את עולם מערכות היחסים בתשלום, הידוע בשם 'חווית בת הזוג' (The Girlfriend Experiene או GFE) – נשים המספקות מערכות יחסים אמוציונליות ומיניות במחיר גבוה מאוד, היא מוצאת את עצמה במהרה נגררת אל העולם הזה, בעודה מנסה לאזן בין שתי צורות חיים שונות, ונמשכת אל הריגוש שבשליטה ובאינטימיות. כעת כריסטין צריכה להתעמת עם הזהויות השונות בתוכה, ולומדת לנווט ולעשות שימוש בפוליטיקה של שני העולמות, כדי להשיג את מה שהיא רוצה. שחקנים נוספים: פול ספארקס ("אימפריית הפשע", "בית הקלפים"), מרי לין רייסקוב ("24", "קליפורניקיישן"), קייט לין שייל ("בית הקלפים"). ציון איי.אם.די.בי.: 7.4/10, עגבניות רקובות: 81%/100%, מטה-קריטיק: 78/100

22:00 לאורך כל הדרך All The Way, ערוץ Yes3 

הסרט, בהפקתו של סטיבן ספילברג, מתאר את שנתו הראשונה של לינדן ג'ונסון כנשיא ארה"ב לאחר רציחתו של הנשיא קנדי, כאשר הוא נאבק למען חוק זכויות האדם בעידודו הנמרץ של מרטין לות'ר קינג, כנגד התנגדות עזה מצד מפלגתו שלו. תוצאות אותו מאבק מורגשות עד היום בארה"ב, כולל במירוץ הנוכחי לבית הלבן. שחקנים:בריאן קרנסטון ("שובר שורות"), אנטוני מקיי, מליסה לאו, פרנק לנגלה, בראדלי וויטפורד. במאי: ג'יי רואץ'. ארה"ב, 2016. קרנסטון בהופעה יוצאת מן הכלל, בסרט טוב ועשוי ללא חת, המעביר את המורשת של ג'ונסון. ציון: 

22:00 המלחמה של אובמה | Obama at War, ערוץ 8 

כשנשיא ארה"ב, ברק אובמה, נכנס לתפקידו ב-2008 הוא החליט לפעול למען סיום המלחמה בעיראק ולהגן על ארה"ב מפני עימותים צבאיים חדשים. עם זאת, אובמה מוצא את עצמו בדיוק במקום בו לא רצה להיות: מנסה להביס ארגון טרור אכזרי בעיראק ובסוריה בעודו מנסה למנוע מארה"ב להיגרר לעימות אזורי ממושך. הסרט בוחן את המאבק המורכב של אובמה בהתמודדותו עם מלחמת האזרחים הקטלנית בסוריה המתקיימת זו השנה החמישית, ואת עליית ארגון דאע"ש המקשה על התמודדות זו. ארה"ב, 2015.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן