שתף קטע נבחר

"ספק אם שראפובה תחזור לטניס"

יו"ר האיגוד הרוסי, שאמיל טרפישצ'ב, פסימי מאוד בנוגע לאפשרות כי הטניסאית תשוב למגרשים. "המצב רע מאוד עבורה"

מיום ליום גוברים הדיווחים שקריירת הטניס של מריה שראפובה הגיעה לסיומה. היום (ה') התייחס, שאמיל שרפישצ'ב, יו"ר איגוד הטניס הרוסי, לנושא ואמר: "המצב שלה רע, אני בספק שהיא תחזור לשחק טניס".

 

שרפאובה הגיעה אתמול לדיון בעניינה בוועדה למניעת סימום בספורט של איגוד הטניס העולמי ונתנה את גרסתה בנושא.

 

שראפובה. סוף הקריירה? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
שראפובה. סוף הקריירה?(צילום: AFP)

 

כזכור, הטניסאית מספר 1 בעולם לשעבר כינסה מסיבת עיתונאים מיוחדת בחוץ מארס האחרון, בה הודיעה שנתפסה על שימוש במלדוניום, חומר שנמצא ברשימת החומרים האסורים, כששיחקה באליפות אוסטרליה האחרונה. כבר לאחר מסיבת עיתונאית קיבלה הודעה על השעייתה מפעילות עד לדיון בעניינה. ההערכות היו שעונשה יכול להגיע עד ארבע שנות השעייה.

 

"במהלך עשר שנים קיבלתי תרופה באישור הרופא המשפחתי, וכשקיבלתי את המכתב גיליתי שהשתמשתי בחומר שהפך אסור מינואר 2016 ושלקחתי אותו בלי אישור WADA (הסוכנות למניעת סימום בספורט). החוקים השתנו, התרופה לא הייתה כלולה בעברברשימה ולא ידעתי שאני עושה משהו אסור".

 

שראפובה טענה שבדצמבר האחרון היא קיבלה מייל מ-WADA בו פורטו כל החומרים שאסורים לשימוש, אך התעלמה מהמייל וכלל לא פתחה אותו. עוד אמרה הטניסאית: "לאורך הקריירה הייתי פתוחה לגבי הכל וידעתי לקחת אחריות בעבודה שלי בכל יום. עשיתי טעות נוראית, איכזבתי את האוהדים שלי ואת הענף, ואני לוקחת אחריות על כך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים