וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 43 חשוד שחנק למוות את אמו בחיפה: "שאלות לגבי מצבו הנפשי"

בביה"ח בני ציון מתה ביום חמישי אישה שאושפזה יומיים לפני כן במצב אנוש. בנה הודה במעשה ומאוחר יותר חזר בו. המשפחה סירבה לניתוח הגופה מטעמי מסורת - אך בית המשפט לא קיבל את הבקשה

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
מעצר הבן הוארך עד יום רביעי/ראובן קסטרו

בבית החולים בני ציון בחיפה מתה ביום חמישי האחרון נלי רותם, תושבת העיר בת 74, שאושפזה יומיים קודם לכן במצב אנוש לאחר שנחנקה. על פי החשד, רותם נחנקה בידי בנה, כפיר בן ה-43. הוא הודה לאחר המעשה כי אכן חנק את אמו, אולם מאוחר יותר חזר בו מהודאתו ונשלח להסתכלות פסיכיאטרית. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו עד יום רביעי.

המקרה אירע ביום שלישי, ברחוב ליאון בלום שבשכונת הדר בחיפה. האישה נמצאה בדירתה מחוסרת הכרה וצוות ממרחב כרמל של מד"א שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה. לאחר שהצליחו להשיב לה את הדופק היא הונשמה ופונתה לבית החולים.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו: תמיכת צרפת בהחלטת אונסק"ו – צל על ועידת השלום
הנשיא לשעבר קצב לא יערער על ההחלטה שלא לשחררו מהכלא
עזיבה נוספת במשטרה: סגן מפקד מחוז ת"א יודיע בקרוב על פרישה

בית החולים בני ציון בחיפה. ערן גילווארג
האישה נמצאה בדירתה מחוסרת הכרה. בית החולים בני ציון/ערן גילווארג

שופט בית המשפט השלום בחיפה אורי גולדקורן נעתר ביום חמישי לבקשת המשטרה לשלוח את גופת המנוחה לנתיחה שלאחר המוות במכון לרפואה משפטית באבו כביר, אולם בתה של האישה עתרה לבג"ץ נגד ההחלטה וביקשה למנוע את הניתוח וזאת מטעמי מסורת. בדיון שנערך בעתירה ביום שישי, דחו השופטים את בקשת הבת. הם קבעו כי הנתיחה נדרשת כדי לבדוק את אמיתות הודאתו של החשוד ולנוכח מצבה הרפואי של המנוחה.

השופטים ניל הנדל, יצחק עמית ומשה מזוז כתבו בהחלטתם כי "בת המנוחה מתנגדת לניתוח מטעמי מסורת וניתן להבין ללבה. עם זאת, תמונת החקירה בשלב זה מורכבת ודורשת את הבדיקה וכן ניתוח לאחר המוות. בן המנוחה הודה בביצוע מעשה הרצח, אך בהמשך חזר בו מההודאה במובנים שונים. כמו כן, מתעוררות שאלות לגבי מצבו הנפשי על סמך דברים שמסר למשטרה".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully