שתף קטע נבחר

ספרד: ריאל מדריד ניצחה את לה קורוניה 2:3

אוסיין בולט בעט את בעיטת הפתיחה - הבלאנקוס גברו על היריבה מגאליסיה במחזור הראשון. כיבוש של ראול, פנדל של כריסטיאנו רונאלדו ושער מרהיב בבעיטה מרחוק של לסאנה דיארה, העניקו לשחקניו של מנואל פלגריני את שלוש הנקודות

מנואל פלגריני העלה את כל התותחים בהרכב - ריאל מדריד ניצחה את דפורטיבו לה קורוניה 2:3. הלבנים עשו את שלהם במשחק הראשון העונה בליגה הספרדית, כאשר גברו ב'סנטיאגו ברנבאו' על היריבה מחבל גאליסיה.

 

שבעה שחקנים חדשים עלו בהרכב של הבלאנקוס לעומת העונה שעברה. זה הספיק לכיבוש שערים נאים, אם כי ההגנה לא הבריקה, בדומה לעונה שעברה. בדקה ה-26 עלתה ריאל ליתרון ראשון, כאשר קאקה שלח את קארים בנזמה לתוך הרחבה. הצרפתי בעט לקורה וראול כבש את השער הראשון של קבוצתו העונה.


כריסטיאנו רונאלדו חוגג (צילום: רויטרס) 

 

לה קורוניה הישוותה כעבור ארבע דקות, כאשר בלם הרכש של ריאל, ראול אלביול, לא הצליח להגיע ראשון לכדור גובה שנשלח לרחבה וריקי סאנצ'ס נגח לרשת.  

 

בדקה ה-35 הוכשל ראול ברחבה, כריסטיאנו רונאלדו בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:2 לריאל. שתי דקות מפתיחת המחצית השניה בעט חואן קרלוס ואלרון פנימה והישווה ל-2:2.


שחקני ריאל מדריד חוגגים (צילום: AP) 

 

לסאנה דיארה, שהגיע לריאל בעונה שעברה מפורטסמות', בעט בדקה ה-60 מרחוק כדור שטוח וחזק פנימה והעניק לשחקניו של מנואל פלגריני את שלוש

הנקודות.

 

לפני המשחק התקיים טקס מיוחד, כאשר האתלט אוסיין בולט, אלוף העולם המשולש מברלין בריצות 100 מטר, 200 מטר ו-4X100 מטר, בעט את בעיטת הפתיחה.

 

בקרב בין שתי העולות החדשות ניצחה סראגוסה 0:1 את טנריפה משע של אריסמנדי בדקה ה-73. החלוץ הישראלי, בן סהר, וקבוצתו אספניול, יפתחו מחר (א') את העונה במשחק חוץ נגד אתלטיק בילבאו. דודו אוואט ומאיורקה יארחו את העולה החדשה חרס.

 

יתר המשחקים: מלאגה - אתלטיקו מדריד (ג'וני הייטינחה צפוי לעבור לאברטון ביממה הקרובה); אוסאסונה - ויאריאל; ראסינג סנטאנדר - חטאפה; ולנסיה - סביליה; אלמריה - ויאדוליד. ביום ב': ברצלונה - ספורטינג חיחון.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ראול עם אוסיין בולט
צילום: רויטרס
מומלצים