שתף קטע נבחר

הפועל ת"א ניצחה 75:90 את מכבי חיפה

מחזור 33: רביב לימונד עם 22 נקודות הוביל את האדומים לניצחון על הקבוצה של רמי הדר במשחק חסר חשיבות שפתח את המחזור האחרון. נייט רובינסון ירד לרגע מהפרקט אחרי שהתעצבן על שריקה אבל חזר במהרה. ג'ף אלן נפצע ופונה לצילום

המחזור האחרון בעונה הסדירה של ליגת העל בכדורסל נפתח היום (ש') עם ניצחון של הפועל ת"א על מכבי חיפה 75:90 במשחק חסר חשיבות.

  

 

הפועל ת"א תסיים את העונה במקום השמיני ותפגוש את האלופה המכהנת הפועל ירושלים בפתיחת הפלייאוף. מכבי חיפה מנגד תסיים שלישית ותמתין לקבוצה שתסיים במקום השישי.

 

רביב לימונד היה מצוין, פתח עם 11 נקודות ברבע הראשון ועד לסיום המשחק קלע 22. דמיטריוס קונגר ודניאל איידן הוסיפו 13 נקודות כל-אחד. רנה רוז'ו ו-וויל גרייבס היו הקלעים המצטיינים של חיפה עם 18 ו-17 נקודות בהתאמה. במהלך המשחק נפצע ג'ף אלן ופונה לצילום בבית חולים.

 

לימונד: "אין קסמים מול ירושלים"

"אם הייתי יודע מה אנחנו צריכים לעשות כדי להפתיע את ירושלים בסדרה לא הייתי מגלה", אמר לימונד בהומור ואז הרצין, "אין הרבה קסמים, לא יהיו שינויים, נשחק הכי טוב שלנו ונקווה שזה יספיק".

 

 (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
(צילום: יאיר שגיא)

 

במהלך המשחק התרחשה תקרית מעט מוזרה כשנייט רובינסון ירד לרגע מהפרקט אחרי שהתעצבן על שריקה אבל חזר במהרה. "כולם כבר מבינים שלנייט יש את המורכבויות שלו", התייחס לימונד לתקרית, "צריך לקחת את הדברים הטובים ממנו ויש לו הרבה דברים טובים. צריך לנסות להתנהל עם זה". 

 

מהלך המשחק

חיפה עלתה ל-2:7 בפתיחת המשחק. האדומים היו רדומים מאוד, חיפה לעומת זאת הייתה מרוכזת יותר, גרייבס ורוז'ו העלו את הירוקים ל-4:11. לימונד ניסה להכניס את הקבוצה שלו למשחק, צלף שלשה, חטף כדור בצד השני וצימק ל-9:11, 4:18 לסיום הרבע. רובינסון צימק לנקודה בלבד, לימונד כבר העלה את האדומים ליתרון ראשון במשחק 18:19. בסיום הרבע 19:20 לחיפה. (11 נקודות מתוך ה-19 של הפועל הן של לימונד).

 

גרייבס רשם שמונה נקודות רצופות עם פתיחת הרבע השני, 20:28. חיפה המשיכה להיות חדה יותר טל אבירם הצעיר העלה אותה ל-23:30. 4:11 לסיום הרבע, ג'ף אלן נחת לא טוב על רגלו וירד לחדר ההלבשה לקבלת טיפול, למרות זאת הפועל ת"א לא נתנה לחיפה לברוח וצימקה ל-30:32. תמיר בלאט צלף שלשה והעלה את האדומים ליתרון 38:39, בסיום המחצית הראשונה, 39:41 לחיפה.

 

ורגאס מזנק לכדור (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
ורגאס מזנק לכדור(צילום: יאיר שגיא)

 

דניאל איידן קבע שוויון עם פתיחת הרבע השלישי ושלשה של מתן נאור העלתה את הפועל ת"א ל-41:44. הנדנדה נמשכה, גרייבס צלף שלשה, בצד השני איידן קלע מהקו אבל בלייזר קבע שוב שוויון 50:50, 4:36 דק' לסיום הרבע. דיברתולומאו צלף שלשה, מתן נאור החזיר בשתי נקודות והפועל ת"א עלתה ליתרון קטן 57:58. תמיר בלאט ואיידן הגדילו את היתרון וקבעו את תוצאת הרבע, 59:63 לאדומים.

 

צוף בן משה שעד כה צבר דקה בלבד בשבעת המשחקים בהם שותף, צלף שתי שלשות רצופות והעלה את האדומים ל- 63:70 ברבע האחרון. המטווח של בן משה נמשך, שלשה נוספת שלו והיתרון של האדומים נשמר, 67:73. חיפה ניסתה לחזור למשחק, אבל הפועל ת"א היתה נחושה יותר, לימונד קבע מהקו 71:78, 3:48 לסיום. שתי דק' לסיום המשחק, האדומים המשיכו לדהור ועלו ליתרון דו ספרתי, 71:82. בסיום ניצחון להפועל ת"א, 75:90


פורסם לראשונה 14/05/2016 18:45

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
גרייבס מול לימונד
צילום: יאיר שגיא
מומלצים