שתף קטע נבחר

גרמניה: אחרי 41 שנים - שטוטגרט ירדה

אלופת הבונדסליגה ב-2007 הפסידה 3:1 בוולפסבורג ונשרה לליגת המשנה בפעם השנייה בתולדותיה. ורדר ברמן ניצלה, פרנקפורט תשחק במבחנים. 1:3 לבאיירן על האנובר, תיקו לדורטמונד

בעונה שעברה היא ניצלה ברגע האחרון מירידה, הערב (ש') המזל כבר לא האיר פנים לשטוטגרט. אלופת הבונדסליגה ב-2007 נשרה לליגת המשנה אחרי 41 שנים ובפעם השנייה בלבד בהיסטוריה.

 

שטוטגרט, שגם ככה לא הייתה תלויה בעצמה, נוצחה 3:1 בידי וולפסבורג, במשחק שהוכרע כבר אחרי חצי שעה. מקסימליאן ארנולד (11) ואנדרה שורלה (29) כבשו לוולפסבורג, שאפילו לא תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית. דניאל דידאבי צימק (78), שורלה כבש אחד נוסף (89).

 

לפני פחות מעשור היא הייתה אלופה. שחקני שטוטגרט מאוכזבים (צילום: AP) (צילום: AP)
לפני פחות מעשור היא הייתה אלופה. שחקני שטוטגרט מאוכזבים(צילום: AP)

הפנים של האוהדים אומרות הכל (צילום: EPA) (צילום: EPA)
הפנים של האוהדים אומרות הכל(צילום: EPA)

ורדר ברמן, עוד אחת מהאימפריות הגדולות של הכדורגל הגרמני, ניצלה ברגע האחרון. היא ניצחה 0:1 את פרנקפורט ושלחה אותה לצמד משחקי מבחן מול נירנברג על ההישארות בבונדסליגה. ברמן הייתה חייבת ניצחון ביתי בקרב הישיר וחגגה משער של פאפי דג'ילובוג'י בדקה ה-88.

 

באיירן מינכן חגגה את האליפות הרביעית ברציפות לעיני הקהל הביתי באליאנץ ארינה עם 1:3 על האחרונה האנובר. מריו גצה, שעשוי לעזוב בקיץ, כבש צמד (28 ו-54), רוברט לבנדובסקי פתח את החגיגה (12). ארתור סובייש צימק (66). השנייה בורוסיה דורטמונד נפרדה ב-2:2 מול פ.צ. קלן. גונסאלו קסטרו כבש ראשון (11), אנתוני מודסטה (27) ומילוש יויץ' (44) הפכו, אך מרקו רויס השווה (75).

 

באיירן חוגגת עוד אליפות (צילום: גטי אימגס) (צילום: גטי אימגס)
באיירן חוגגת עוד אליפות(צילום: גטי אימגס)

 

באייר לברקוזן תשחק בצ'מפיונס אחרי 2:3 על אינגולשטאדט. צ'ארלס ארנגויז (32), קווין קמפל (37) וסטפן קיסלינג (61) כבשו למדורגת שלישית, מת'יו לקי (16) ומוריץ הארטמן (69, בפנדל) צימקו. אלמוג כהן שיחק 90 דקות אצל המפסידה. מיינץ והרטה ברלין, שתיים מהפתעות העונה, ישחקו בליגה האירופית יחד עם שאלקה והיום נפרדו ב-0:0 אחת עם השנייה.

 

תוצאות נוספות:

אוגסבורג - המבורג 3:1. לאוגסבורג: אלפרד פינבוגסון (11). להמבורג: מיכאל גרגוריטש (36 ו-75), ניקולאי מולר (62).

 

דרמשטאדט - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:0. לגלדבאך: טורגן הזאר (31), אנדרה האן (63).

 

הופנהיים - שאלקה 4:1. להופנהיים: מארק אות' (41). לשאלקה: קלאס יאן הונטלאר (7), אריק מקסים צ'ופו-מוטינג (15), לירוי סנה (56), פביאן שאר (90, עצמי).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים