שתף קטע נבחר

איטליה: אינטר הביסה את מילאן בדרבי 0:4

שחקניו של ז'וזה מוריניו סיפקו הצגה מרהיבה במחזור השני והשפילו את הרוסונרי, שנותרו חסרי אונים. בהמשך: התקציר. בארי ובולוניה סיימו בתיקו 0:0

השפלה כזו לא זוכרים במילאן כבר הרבה זמן. הרוסונרי הובסו הערב (ש') 4:0 ב'סן סירו' בדרבי הגדול על ידי האלופה והיריבה המושבעת אינטר. כעת, לאחר שני מחזורים ב'סרייה A', התגברו עוד יותר הספקות לגבי יכולתו של ליאונארדו חסר הניסיון לשמש כמאמן האדומים-שחורים.

 

טיאגו מוטה כבש ראשון (20) כאשר קיבל מסירה מדייגו מיליטו ובעט לרשת. בדקה ה-36 נפסק פנדל לזכות הנראזורי, כאשר סמואל אטו הוכשל ברחבה על ידי ג'נארו גאטוסו. דייגו מיליטו בעט את הפנדל חזק למרכז השער פנימה. גאטוסו סיים את המשחק בדקה ה-40, כאשר ביצע עבירה גסה על ווסלי סניידר (הופעת בכורה להולנדי) והורחק.

 

הברזילאי מאיקון כבש את השלישי (45) ממסירה של מיליטו ודז'אן סטנקוביץ' קינח בשער נפלא (67) בבעיטה אדירה מרחוק לפינה העליונה של השער.

 

המחזור השני נפתח בהתמודדות בין בארי לבולוניה. המשחק הסתיים בתיקו 0:0, כאשר לשתי הקבוצות יש כעת שתי נקודות משני משחקים.


סמואל אטו ומתיאו פלמיני (צילום: AP) 

 

אוהדי בארי התרגשו אמנם לנוכח ההופעה הראשונה של קבוצתם במשחק ביתי בליגה הראשונה אחרי שמונה שנים, אבל לא זכו ליהנות יותר מדי מכדורגל.

 

מאמני שתי הקבוצות הציבו מערכים טקטים, ובתנאי המגרש הגרועים מיעטו השחקנים לסכן את השער. החלוץ פרננדו ספורציני מבארי הורחק בדקה ה-90 של המשחק בגלל מילים מיותרות שאמר לשופט.

 

עולה חדשה אחרת, פארמה, החתימה את המגן כריסטיאן זקארדו בן ה-27 מוולפסבורג הגרמנית. לפני העונה האחרונה בבונדסליגה שיחק זקארדו ארבע שנים במדי פאלרמו.


פורסם לראשונה 29/08/2009 21:48

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דייגו מיליטו וסמואל אטו
צילום: רויטרס
מומלצים