שתף קטע נבחר

צילום: AP

גרמניה: ניצחון ראשון לבאיירן - 0:3 על וולפסבורג

היריבה הראשונה של מכבי חיפה בליגת האלופות התעוררה באיחור של שלושה מחזורים והביסה את האלופה 0:3 בהופעת בכורה מרשימה של אריאן רובן שכבש צמד. לברקוזן עדיין ראשונה עם ניצחון 1:2 על בוכום. שאלקה הופתעה 1:0 בפרייבורג

שלושה מחזורים עברו מאז תחילת העונה בגרמניה ולואיס ואן חאל ושחקניו בבאיירן מבלי ליהנות מעונג הניצחון בליגה. שלושה מחזורים עגומים, שלא בישרו טובות לקבוצת הפאר הבווארית, עד לשבת. אז שינתה באיירן כיוון ובגדול עם ניצחון 0:3 בבית על האלופה וולפסבורג. עכשיו הבשורות הרעות הן למכבי חיפה, שתפתח את הופעותיה בליגת האלופות ב-15 בספטמבר מול המינכנאים באיצטדיון רמת גן. 

 

 

האקס פקטור מבחינת המארחים היה ללא ספק שחקנם הטרי והנוצץ אריאן רובן, שהדגים מה הוא יודע לעשות בהופעת בכורה נהדרת, שהסתיימה עם צמד. הקשר ההולנדי נכנס כמחליף בהפסקה במקום חאמיט אלטינטופ וכבש בדקה ה-68 בהתקפה מתפרצת. שיתוף פעולה מוצלח עם בעל הבית פרנק ריברי, סידר לו שער נוסף בדקה ה-80. ראשון לכבוש לבאיירן  היה מריו גומז בדקה ה-27. 


מריו גומז מכניע את שוער וולפסבורג דייגו בנאליו (רויטרס)

 

באייר לברקוזן ראשונה בטבלה

ב-105 שנות קיומה באייר לברקוזן לא זכתה מעולם באליפות גרמניה. עונת 2009/10, כך לפחות נראה כרגע, עושה רושם תהיה זו שתשבור את הנאחס. הקבוצה של יופ הייניקס השיגה הערב (ש') ניצחון שלישי מארבעה משחקים, הפעם 1:2 על בוכום והעפילה לפסגת הבונדסליגה.

 

דווקא האורחת עלתה ראשונה על לוח התוצאות, כשבעיטה של דייקו קלימוביץ' בדקה ה-32 פגעה במנואל פרידריך ונכנסה פנימה. תשע דקות מאוחר יותר היה זה הבלם הגרמני שהחזיר את חובו, עם שער שוויון חשוב, ובמחצית השנייה כבר הושלם המהפך. טוני קרוס הגביה לרחבה וסטפן קיסלינג, הסקורר של לברקוזן, קבע את תוצאת המשחק.

 

מי שכבר יש בארון הסרוויסים שלו כמה צלחות אליפות, פליקס מגאת', ספג עם שאלקה הפסד ביתי מביך, 1:0 לעולה החדשה פרייבורג. די רו צ'ה הקוריאני כבש את שער הניצחון בדקה ה-40 והוריד את שאלקה למקום השלישי בטבלה.

 

הופנהיים זכתה לניצחון בכורה העונה בליגה, 0:1 בחוץ על האנובר. קרלוס אדוארדו היה איש השעה של 'הופה', גם כן עם שער בדקה ה-40.


בורדון משאלקה נאבק עם אידריסו מפרייבורג (צילום: AP)

  

איינטראכט פרנקפורט ובורוסיה דורטמונד נפרדו ב-1:1. מוחמד זידאן כבש ראשון לאורחים (62), היווני יואניס אמאנטידיס הישווה כעבור 120 שניות. שטוטגרט שלא הצליחה לכבוש באמצע השבוע מול טימישווארה בפלייאוף הצ'מפיונס, איכזבה שוב עם 0:0 ביתי מול נירנברג.

 

צרפת: ליון חזרה למקומה הטבעי

המחזור הרביעי בצרפת נפתח היום, כאשר במוקד עמד ניצחונה של ליון 1:3 על נאנסי. באפטימבי גומיס (דקה 37) פתח את מסכת השערים וליסאנדרו לופס, שמצוי בכושר אדיר, הכפיל את התוצאה ארבע דקות אחרי ההפסקה. יוסוף חדג'י עוד הספיק לצמק (56), אך המילה האחרונה היתה של מיצ'ל באסטוס (67), שקבע את תוצאת הסיום.

 

בעקבות הניצחון, הקבוצה של קלוד פואל עלתה, לפחות זמנית, למקום הראשון. מונפלייה טיפסה למקום השלישי אחרי ניצחון חוץ מרשים, 0:3 על ניס משערים של ג'ופרי דרניס (4), ויקטור הוגו מונטאנו (49) וליליאן קומפאן (77).

 

יתר התוצאות: סושו - מונאקו 0:1, סנט אטיין - גרנובל 0:1, לוריין - לה מאן 0:1, לאנס - ראן 2:2, בולון - אוקזר 0:0.


פורסם לראשונה 29/08/2009 18:37

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אריאן רובן. איזו בכורה
צילום: רויטרס
מומלצים