שתף קטע נבחר

נאדאל: "לחזור להיות 1 בעולם? זו לא מטרתי"

רגע לפני פתיחת ה-US Open, הספרדי מוריד מעצמו לחץ ומבהיר: "אני רוצה להיות תחרותי ולזכות בטורנירים". רפא שוב מבקר את העונה הארוכה ושיטת הניקוד

ביום שני ייצא לדרך הגראנד סלאם האחרון של עונת 2009 - אליפות ארה"ב הפתוחה. רגע לפני פתיחת ה-US Open, אחד הטניסאים שזוכה למרבית הפלאשים בניו יורק הוא כמובן רפאל נאדאל, שחזר לאחרונה לסבב אחרי היעדרות של כשלושה חודשים.

 

הספרדי, שמתאושש מפציעתו בברכיים, דואג להבהיר כי הוא לא לחוץ לשוב למקום הראשון בעולם, דירוג בו שהה כמעט שנה: "המטרה האמיתית שלי היא להיות תחרותי ולזכות בטורנירים חשובים. להיות מספר 1 זו לא מטרה, אלא תוצאה שאולי תקרה אם אזכה בכמה שיותר טורנירים".


"אשחק עם אותה מוטיבציה, בין אם אני 1 או 5 בעולם". נאדאל (רויטרס)

 

נאדאל, שאחרי ההדחה הסנסציונית בשמינית גמר הרולאן גארוס נעדר למעלה מחודשיים מהסבב, מסביר את רצונו בקאמבק למגרשים: "אני רק רוצה להיות שמח על מגרש טניס,

 ליהנות ולשחק כמה שיותר בניסיון לזכות בטורנירים. אשחק עם אותה מוטיבציה, תמיד, בין אם אני 1 או 5 בעולם".

 

המדורג 3 בעולם, שאיבד את מקומו כסגן של פדרר לטובת אנדי מארי, יודע כי סיכוייו לזכות בניו יורק לא גבוהים: "כרגע אני רק חוזר לפעילות מלאה ומעוניין לבחון את הברכיים שלי. בשנים הבאות אולי אהיה מועמד לתואר, אבל עכשיו המטרה שלי היא רק לצבור משחקים כדי לשוב לפעילות מלאה".

 

לסיום, בפעם המי יודע כמה, נאדאל ניצל את מסיבת העיתונאים שלו בפלאשינג מדו כדי להתלונן על לוח השנה העמוס: "אם עונת הטניס מתחילה ב-1 לינואר ונגמרת ב-5 בדצמבר, היא ארוכה מאוד. אי אפשר לשחק כל הזמן, בלי הפסקה. גם שיטת הניקוד לא טובה, יש הרבה מאוד טורנירים שחייבים לשחק ולכן אי אפשר לוותר על אף חלק מהעונה, זה יוצר עומס גדול מדי".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים