שתף קטע נבחר

ארגנטינה ממשיכה להסתבך במוק' המונדובאסקט

טורניר האמריקות: מדליסטית הזהב מאתונה 2004 הפסידה שוב, הפעם 76:67 לברזיל, והיא עלולה להישאר מחוץ לאליפות העולם. פורטו ריקו וארויו דווקא כן בדרך לטורקיה 2010

זה נשמע לא הגיוני בעליל, אבל נבחרת הכדורסל של ארגנטינה בסכנה ממשית של אי העפלה לאליפות העולם שתיערך בשנה הבאה בטורקיה.

 

נבחרת התכלת-לבן, מדליסטית הזהב מאתונה 2004 וסגנית אלופת העולם מ-2002 נזכיר, הפסידה לפנות בוקר (ש') משחק שני באליפות האמריקות, הפעם 76:67 לברזיל, והיא כבר עם מאזן 2:0 בטורניר המוקדמות של המונדובאסקט.


ברבוסה וברזיל בדרך הבטוחה למונדובאסקט (צילום: AP)

 

ארגנטינה, שהגיעה בסגל חסר מאוד לטורניר בפורטו ריקו - ללא מאנו ג'ינובילי, אנדרסנ וצ'יוני ופבריסיו אוברטו, בין היתר - היתה טובה יותר מאשר בתבוסה במשחק הפתיחה מול ונצואלה, אבל גם זה לא הספיק לה מול יריבתה השנואה.

 

לואיס סקולה (19 נק') ופבלו פריג'יוני, שני הכוכבים היחידים שהגיעו לטורניר, שוב לא הספיקו וברזיל, עם לאנדרו ברבוסה המצוין (21), סיבכה עוד יותר את מצב הנבחרת של סרחיו הרננדס, שכעת חייבת לנצח את שני המשחקים שנותרו לה - מול פנמה והרפובליקה הדומיניקנית.


ארויו בנבחרת פורטו ריקו. ניצח את באטיסטה (צילום: AFP)

 

למרות מצבה, במקרה שתודח ארגנטינה יכולה לבנות על הזמנה מיוחדת שתקבל מפיב"א למונדובאסקט בטורקיה,

כהוקרה על הישגיה בשנים האחרונות. עוד בבית ב': פנמה - ונצואלה 71:80. טבלת הבית: 1. ברזיל 6; 2. ונצואלה 4; 3. דומיניקנית ופנמה 3 כ"א; 5. ארגנטינה 2.

 

המארחת פורטו ריקו בדרך הבטוחה למונדיאל הכדורסל, אחרי שעלתה הלילה למאזן 0:3, בזכות 54:71 קליל על אורוגוואי. קרלוס ארויו (18 נק') ניצח את אסטבן באטיסטה (19) בדרבי בין שני אקסים של מכבי תל אביב.

 

עוד בבית: קנדה - איי הבתולה 67:87. טבלת בית א': 1. פורטו ריקו 6 נק'; 2. קנדה 4; 3. אורוגוואי ואיי הבתולה 3 כ"א; 5. מכסיקו 2.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים