שתף קטע נבחר

צילום: רויטרס, AP

אטו Vs רונאלדיניו: הדרבי של מילאנו שוב איתנו

כבר במחזור השני של עונת 2009/10, מילאן ואינטר נפגשות בסן סירו (21.45). מוריניו מרוצה מהחתמתו של סניידר, לאונרדו וחניכיו רוצים לפתוח פער 5 מהיריבה השנואה. התקציר ב-ynet

רק בשבוע שעבר נפתחה הליגה האיטלקית, והערב (ש') כבר מחכה לנו אחד המפגשים הכי מסקרנים של העונה, כשמילאן ואינטר ייפגשן בסן סירו ל'דרבי דלה מדונינה' (21:45, ספורט 5). הרוסונרי מגיעים אחרי ניצחון חוץ בסיינה, בעוד שהנראצורי חייבים להתאושש מתיקו ביתי מאכזב מול בארי (1:1). הפסד שלהם הערב יעמיד את הפער מהיריבה העירונית על 5 נקודות בחלוף שני משחקים בלבד.

 

השבוע חיזקה אינטר את נקודת התורפה שלה, עמדת הפליימייקר, בווסלי סניידר, שיפתח על הספסל. "הוא משלים את הקבוצה שלי", הסביר המאמן, ז'וזה מוריניו, "עכשיו אפשר לומר שחיזקנו את כל העמדות שרצינו, ואני שמח". סניידר, שקיבל את החולצה מספר 10, נחת במילאנו רק אמש וד'זאן סטנקוביץ' יהיה שוב האיש שיפתח בעמדה מאחורי החלוצים, אם כי סביר שההולנדי ישולב במהלך המשחק.

 

"הייתי בין הבודדים שאמרו שמילאן חזקה, ואחרי המשחק מול סיינה כולם מסכימים איתי", הזכיר מוריניו והוסיף: "חאבייר סאנטי עשוי להיעדר. מטראצי וקווארסמה בריאים אך לא אזמנם". מאחר וסניידר עדיין לא התחבר לקבוצה, 'המיוחד' עשוי לעלות במערך 4-3-3 עם מיליטו, אטו ובאלוטלי בשפיץ.

 

מילאן, מנגד, שואפת לשחרר הצהרת כוונות כבר בתחילת העונה, למרות שטרם פתיחתה לא ניבאו לה טובות. "אני אשקר אם אומר שלא חשבתי על זה שניצחון יפתח פער של חמש נקודות, אבל העונה רק החלה וזה לא משמעותי בלי המשכיות", הבהיר מאמן הרוסונרי, לאונרדו, ועבר לעקוץ את היריבה: "מילאן תמיד ביססה את ההצלחה שלה על כישרון, בעוד שאינטר שולטת לאחרונה בסרייה A בעזרת פיזיות וזה לא אומר בהכרח כדורגל טוב. בגלל זה אנחנו מצליחים יותר באירופה".

 

בתחילת השבוע המליץ ללאונרדו הבעלים, סילביו ברלוסקוני, לפתוח עם קלרנס סיידורף מאחורי רונאלדיניו ופאטו. חרף ההמלצה,

 נדמה כי הברזילאי ידבוק בהרכב שניצח את סיינה, עם 'רוני' כטרקוורטיסטה, מלבד שינוי אחד, כשקלאס יאן הונטלאר, הרכש מריאל מדריד ששב מהשעייה, יפתח בחוד במקומו של מרקו בוריילו.

 

ביום ראשון יתקיימו שמונה משחקים נוספים, כשבמוקד יעמוד המפגש הגדול בין רומא ליובנטוס, יריבתה של מכבי חיפה בליגת האלופות (19:00). אגב, המחזור השני ייפתח הערב כבר ב-19:00, עם ההתמודדות בין בארי לבולוניה. העולה החדשה, שהדהימה במחזור הפתיחה עם תיקו בסן סירו, תקבל חזרה לשורותיה את הכוכב הברזילאי פול בארטו והרכש מצ'יטדלה ריקרדו מג'וריני, שהבקיע 18 שערים אשתקד בסרייה B.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מוריניו מחכה למילאן
צילום: AP
מומלצים