שתף קטע נבחר

ארגנטינה: רוסאריו סנטראל מוליכה את הליגה

הקבוצה שפתחה את העונה עם מחשבות על מאבקי ירידה כבר עם 2 מ-2, אחרי 1:2 על טיגרה. ראסינג וקולון סיימו ב-1:1, סביטאניץ' יהיה היורש של ברחסיו בסן לורנסו

איך שגלגל מסתובב לו. רוסאריו סנטראל, שפתחה את עונת 2009/10 בארגנטינה עם מחשבות איך להימנע מירידה (היורדות נקבעות לפי טבלה הלוקחת בחשבון את הניקוד בשלוש העונות האחרונות), מתחילה לפתע לפנטז על אליפות.

 

ככה זה אחרי ש'לה אקדמיה' מרוסאריו פתחה את האפרטורה עם מאה אחוזי הצלחה ולפנות בוקר (ש') ניצחה משחק שני ברציפות, הפעם 1:2 את טיגרה, במפגש בין שתיים שניצחו במחזור הפתיחה.


מרטין מורל וטיגרה חגגו ראשונים, אבל זה נגמר בהפסד (צילום: רויטרס)

 

מרטין מורל המקומי כבש ראשון בפנדל בדקה ה-19, אבל רוסאריו השלימה מהפך ששלח אותה לפסגה. אמיליו סלאיה השווה מהר (21) ובתוספת הזמן של המשחק, אנדרס פראנסויה, שנכנס חמש דקות קודם לכן, העניק לאורחת ניצחון חשוב, אחרי טעות קשה של לאנדרו לסארו (גיבור טיגרה בניצחון במחזור הפתיחה עם צמד, שהפך הפעם לגיבור טראגי).

 

פרט לפראנסויה, גם אקס הורקאן נוסף כבש בליל שישי, פדריקו נייטו (65, אחרי טעות של השוער פבלו סאנטילו), אבל זה הספיק לקולון רק ל-1:1 מול ראסינג קלוב. הקבוצה מסנטה פה לא סגרה עניין במתפרצות שלה אחרי שער היתרון ובדקה ה-89 ספגה שיוויון אכזרי מפנדל של רובן ראמירס, לאחר טעות קשה של הבלם אלכסיס פררו, שנאלץ להכשיל שחקן יריב.


סביטאניץ' (מימין). עוזב את אייאקס לטובת סן לורנסו (צילום: גטי אימג'ס)

 

למרות שהליגה החלה, ההעברות בארגנטינה עדיין מושלמות. סן לורנסו, שנפרדה השבוע ממלך שעריה, גונסאלו ברחסיו שנמכר לסנט אטיין הצרפתית, הנחיתה במקומו בהשאלה לשנה את דריו סביטאניץ', חלוץ אייאקס.

 

המחזור השני יימשך הערב: ולס - ארסנל, אסטודיאנטס - חימנסיה, ארחנטינוס - באנפילד, גודוי קרוס - סן לורנסו. ביום ראשון: ריבר - צ'קאריטה, אתלטיקו טוקומאן - אינדפנדיינטה, לאנוס - בוקה, ניואלס - הורקאן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רק תיקו לראסינג מול קולון
צילום: AFP
מומלצים