שתף קטע נבחר

צילום: AFP

שלזינגר: "עכשיו צריך לעודד את אריק זאבי"

הג'ודוקא הישראלית זכתה במדליית הארד באליפות העולם ברוטרדם, לאחר ניצחון על ורה קובאל. "זה היה יום מאוד ארוך. האכזבות אתמול לא הקשו עלי, התרכזתי בעצמי. זו היתה חוויה"

אכן ניחומים. אליס שלזינגר זכתה היום (ו') במדליית הארד, במסגרת אליפות העולם בג'ודו, זאת לאחר האכזבות של לירז בן מלך ויואל רזבוזוב אתמול. לאחר הפסד ברבע הגמר לאליזבת ווילדרבורדס, ניצחה הישראלית בבית הניחומים את אנה קאקולה, כשבקרב על המדליה היא גברה על סגנית אלופת אירופה, הרוסייה ורה קובאל.

 

"זו הרגשה כיפית מאוד, אני שמחה", אמר שלזינגר ל-ynet לאחר הקרב. "זה היה יום קרבות מאוד ארוך. הקרב ראשון מול הסינית היה מאוד טקטי וכך גם היה הקרב השני נגד הולנדית, שלקחה לבסוף את מדליית הכסף. בין לבין לא היה לי זמן להתאושש, ולא הגעתי מוכנה, הייתי תשושה".


שלזינגר, על הפודיום. חוויה (צילום: רויטרס)

 

כשנשאלה האם הרגישה לחץ מסוים אמר שלזינגר: "ממש לא, אני לא מייחסת לזה חשיבות ומתרכזת ביום שלי. עכשיו צריך לעודד את אריק ביום הקרבות שלו. בשלושה החודשים האחרונים התאמנתי מאוד קשה והכנתי את עצמי כמו שצריך. הגעתי לכאן מוכנה וגם המשקל היה טוב. זו היתה חוויה. כיף גדול. אחגוג עם ההורים שלי".

 

יו"ר איגוד הג'ודו, אדי קואז אמר לאחר ההישג: "אליס הביאה להישג היסטורי עבור ישראל. זוהי הצלחה ענקית למאמנה הישראלי פאבל מוסין, שהוכיח כי יש בישראל את המאמנים הטובים ביותר. הג'ודו בישראל ימשיך להיות הספורט ההישגי מספר אחד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים