שתף קטע נבחר

לאומית: עראבה הביסה את הפועל י-ם

העולה החדשה חזרה מהביקור בבירה עם 1:4 מרשים. 1:1 בין ראשל"צ למכבי הרצליה. ביום ו': 0:2 לעירוני בת ים בלוד, 0:0 להפועל כפ"ס באשקלון

אחרי הניצחון במחזור הפתיחה של הליגה הלאומית, אחווה עראבה המשיכה להרשים גם היום (ש'), עת הביסה את הפועל ירושלים בחוץ 1:4. כבר בדקה הראשונה מרטין דוריצה העלה את האורחת ליתרון ושתי דקות להפסקה היה זה מחמוד עבאס שהכפיל את היתרון. חיים סילבס הוותיק כבש (65) שער שני העונה, כפיר לייבוביץ' (78) את הרביעי ושי אהרון (85) רק המתיק את התבוסה. 

 

 

במשחק המוקדם של שבת הפועל ראשון לציון ומכבי הרצליה סיימו ב-1:1. שחקניו של אריק גילרוביץ', שהפסידו במחזור הראשון לאחווה עראבה 1:0, עלו ליתרון משער שכבש שי כחלון בדקה ה-70. אמברוס אודינקה הישווה לזכות האורחים שלוש דקות מהסיום.

 

המחזור השני בליגה הלאומית יצא אתמול (ו') לדרך, כששלושה משחקים הניבו רק שני שערים. הפועל כפר סבא ממשיכה  להוליך את הליגה, לפחות באופן זמני עד

שהמחזור יושלם, זאת למרות תיקו מאופס באשקלון מול הפועל המקומית. לקבוצה של תומר קשטן ארבע נקודות, כשאשקלון, לעומת זאת, רשמה תיקו מאופס שני העונה, משני משחקים.

 

תיקו אפס נוסף נרשם בבאר שבע, שם מכבי המקומית לא הצליחה להתאושש מהתבוסה 5:1 במחזור הפתיחה לכפ"ס, במשחק חלש מול הכח רמת גן של ויקי פרץ. לשתי הקבוצות נקודה אחת בלבד משש אפשריות עד כה.

 

המשחק היחיד שסיפק מעט עניין התקיים בלוד, משם חזרה עירוני בת ים עם ניצחון 0:2, הראשון העונה לאחר הפסד במחזור הפתיחה. אקקי מיקושטדזה היה הראשון שעלה על הלוח עם שער בדקה ה-15. דקה לסיום המשחק, מעט לאחר שמוראד אבו אנזה המקומי ראה את הכרטיס האדום, הבטיח ליאב פרנקו את הניצחון לאורחים מבת ים.


פורסם לראשונה 28/08/2009 18:30

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי שריר
חיים סילבס
צילום: אפי שריר
מומלצים