שתף קטע נבחר

סנוקר: רוברג ינסה להעפיל לסבב המקצועני

השחקן הישראלי יחל להשתתף בטורניר ההעפלה לסבב ויזדקק לשישה ניצחונות כדי להשיג את הכרטיס הנחשק ולהפוך לראשון לייצג את ישראל בבמה המרכזית של הענף

שחקן הסנוקר הישראלי, שחר רוברג, יתחרה החל ממחר (ד', 21:00) בטורניר ההעפלה לסבב המקצועני (Q-School), במטרה להפוך לשחקן הראשון המייצג את ישראל בבמה המרכזית של הענף.

 

רוברג יחל את דרכו בטורניר ההעפלה לסבב במשחק מול דייל יוז הוולשי והמנצח יפגוש את מייק פין האנגלי. כדי להשיג את הכרטיס הנחשק לסבב יצטרך רוברג לנצח בשישה משחקים בסך הכל. אם לא יעפיל לסבב מהטורניר הנוכחי תינתן לרוברג הזדמנות נוספת בטורניר שייפתח מיד לאחר מכן. בטורניר השני עלה רוברג אוטומטית לסיבוב השני והוגרל מול ג'ף קאנדי, מקצוען לשעבר מאנגליה בן 46. ארבעת המעפילים לחצי הגמר בכל טורניר וארבעת המפסידים הטובים ביותר בשיקלול שני הטורנירים יתקבלו לסבב בו משחקים 128 השחקנים הטובים בעולם.

 

שחר רוברג (צילום: איגוד הביליארד) (צילום: איגוד הביליארד)
שחר רוברג(צילום: איגוד הביליארד)

 

עד כה, אף שחקן המייצג את ישראל לא שיחק בסבב המקצועני מעולם. עם זאת, ישנו שחקן בסבב בעל אזרחות ישראלית, עדן שרב המייצג את סקוטלנד אליה עבר בגיל שלוש ממושב משמר איילון. איגוד הביליארד הישראלי מנהל בתקופה האחרונה מגעים מול שרב במטרה להביאו לייצג את ישראל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הביליארד
שחר רוברג
צילום: איגוד הביליארד
מומלצים