שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: קומאץ' לא יפתח מול הפועל פ"ת

קשר הרכש החדש של הצהובים עבר בבקרה התקציבית, אך יחכה להזדמנות במהלך המשחק. יו"ר הפועל פ"ת דני לוי הכניס מוטיבציה בשחקניו: "אני רוצה לראות מלחמה ספורטיבית"

אחרי הנצחון המשכנע 1:3 על בני סכנין במחזור הראשון, והטעימה מהמקום הראשון בטבלה, במכבי תל אביב רוצים להמשיך את המומנטום החיובי ולהשיג נצחון נוסף, גם מחר (ש') ב'אורווה' מול הפועל פתח תקווה.

 

 

להבדיל מהשבוע שעבר, המנג'ר אבי נמני יהנה במשחק מחר מסגל שחקנים מלא, לאחר שתמיר כחלון סיים לרצות עונש הרחקה של צהובים, ואילו ציון צמח החלים מפציעה ויחזור לסגל. בנוסף, גם הרכש החדש אנדריי קומאץ' יעמוד לרשותו של המנג'ר, לאחר שעבר בבקרה התקציבית.

 

עם זאת, קומאץ' לא צפוי לפתוח בהרכב, כאשר שרן ייני וגיז'רמו ישראלביץ' יאיישו את הקישור האחורי. הקשר הסלובני ימתין להזדמנות על הספסל. רכש נוסף שיצטרף לצהובים הוא איביצ'ה אילייב, שנחת בישראל ואתמול כבר התאמן עם הקבוצה, אולם עדיין לא חתם באופן רשמי על חוזהו ולכן לא יכלל בסגל מחר.

 

על פי האימונים האחרונים, מסתמן כי נמני יערוך שינוי אחד בלבד בהרכב מחר, כאשר כחלון יפתח על חשבונו של ריף פרץ הצעיר, שעלה בהרכב הראשון בשבוע שעבר ושיחק מחצית אחת.


אבי נמני. סגל מלא עומד לרשותו (צילום: אלי אלגרט)

 

בנושא אחר, היום פוצץ המשא ומתן עם תומר תייר, שהתאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונים ואף המריא עם הצהובים למחנה האימונים בהולנד. תייר, שאמור היה לחתום על חוזה במהלך השבוע, לא יצטרף למכבי, שהציעה לו חוזה של 40 אלף דולר לעונה.

 

הרכב משוער: לירן שטראובר; יובל שפונגין, ליאור ז'אן, איגור טומאשיץ', רוני גפני; שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, תמיר כחלון; יובל אבידור, איליה יבוריאן.


כחלון, ביחד עם יבוריאן. יפתח בהרכב (צילום: ניר 'שוקו' כהן) 

 

דני לוי: "אני רוצה לראות מלחמה ספורטיבית"

בהפועל פ"ת מקווים להמשיך בסדרת הניצחונות, גם מול החבורה של אבי נמני, המגיעה בעצמה לאחר ניצחון במשחק הפתיחה. לרשותו של המאמן דני ניראון יש סגל מלא והחלטה לגבי שיתופו של החלוץ אוסמן באשירו, שצם ברמאדן, תתקבל לקראת המשחק.

 

הערכות הן שכ-3,500 אוהדים יגיעו למשחק, כאשר מתוכם לפחות 1,500 יהיו אוהדי מכבי ת"א. שחקני הקבוצה יצאו היום אחרי האימון לבקר בבית החולים תל השומר את אורי בר רפאל, שחקן המועדון שחולה במחלה קשה.


דני לוי: "אני רוצה לראות מלחמה על המגרש" (צילום: אורן אהרוני)

 

באסיפה לקראת המשחק, אמר המאמן דני ניראון לחניכיו: "שלא יגידו שהפועל פ"ת זו רק קבוצה שסוגרת טוב ונלחמת, אני רוצה שכל הזמן תעיזו ותחפשו את השער. תלמדו מגולסה וגאדיר. אני רוצה שהשחקנים פה לא יעשו דברים כדי לצאת לידי חובה, אלא שיבלטו". המאמן פנה לצמד הקשרים קובי דג'אני ותומר בן חיים ואמר להם: "אם אתם לא תעלו מחר להתקפה אין לנו מה למכור, אתם הכי חשובים".

 

יו"ר הקבוצה דני לוי הוסיף: "אני אוהב אתכם ואתם הילדים של, אבל אני רוצה לראות מלחמה ספורטיבית על המגרש ולא משנה מול מי אתם משחקים. גל חצור ותומר סיני הם היחידים שנלחמים באשטרום, אפשר להגיד שהם נלחמים בחצי מדינה, תביאו להם ניצחון".


אוהדי הפועל פ"ת. בקבוצה מצפים ל-3,500 צופים (צילום: אלי אלגרט)

 

לוי עצמו אמר ל-ynet: "הילדים שנמצאים בפ"ת הם הילדים הכי טובים בארץ והם יביאו אותנו לזכיה באליפות. אני מאוד מעריך את שחקני מכבי ואת איליה יבוריאן, שהוא חבר טוב, אבל יהיה לו קשה מאוד מאוד מול השחקנים שלנו". שחקן בקבוצה אמר ל-ynet : "אין מצב שאנחנו מפסידים. יש פה מוטיבציה מטורפת".

 

הרכב משוער: שניר דורי; אלי אברבנל, גל כהן, עמנואל מטיאס, ג'ורג גברו; תומר בן חיים, קובי דג'אני, מרק גורמן, טומו ברלצאי; אלנתן סלמי, אוסמן באשירו (איימן אבו סאלח).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אנדריי קומאץ'
צילום: לי בוץ
מומלצים