שתף קטע נבחר

אורי אוזן: "ננסה להחזיר את הנקודות על המגרש"

בצל פרשת ישראל ראש, תצא מ.ס. אשדוד לחיפה, למפגש חוץ מול הפועל. עוד אמר המגן: "הסיפור הזה לא עשה טוב למועדון". בחיפה צפוי אמיר אבו ניל לקבל את הקרדיט בהרכב הראשון

מ.ס. אשדוד, שנקודה יקרה נלקחה לה במהלך השבוע לאחר שיתופו שלא כחוק של ישראל ראש, חוזרת לליגה למשחק חוץ לא קל מול הפועל חיפה. נכון לעכשיו, המאמן יוסי מזרחי החליט לוותר על שירותם של שני השחקנים הזרים שנבחנו בקבוצה במהלך השבוע האחרון, בהם גם ננאד בגוביץ' שתנאיו כבר סוכמו.

 

בתחילת שבוע הבא ינחתו באשדוד שלושה זרים נוספים, שייבחנו גם הם רגע לפני סיום חלון ההעברות. מזרחי שמר לעצמו את האופציה להחתים את בגוביץ', במידה ואף אחד מהנבחנים החדשים לא ירשים.


יוסי מזרחי. בשבוע הבא יבחן שלושה זרים נוספים (צילום: אלי אלגרט)

 

בינתיים, תנסה הקבוצה לשכוח מפרשת ראש כבר בשבת. המגן אורי אוזן אמר ל-ynet: "הפרשה הזו לא עשתה טוב למועדון, אבל מצד שני גם לא תשפיע עלינו יותר מידי על המגרש, אלא להפך, זה נתן לנו תחושת מוטיבציה גדולה יותר, כדי להחזיר את הנקודות. למרות שמדובר במגרש קשה, אנחנו עשינו את כל ההכנות הנדרשות ונבוא מוכנים".

 

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ'; אורי אוזן, מתן אוחיון, כריסטיאן גונזלס, רחמים צ'קול; עידן ויצמן, משה אוחיון, שי רביבו (ברוך דגו), ניר נחום; עידן שריקי, דמיטר מקרייב.

 

דורה לשחקניו: "הניצחון בנתניה לא נותן לנו שום יתרון"

אווירה טובה הורגשה באימוני הפועל חיפה, בעקבות הניצחון במחזור הראשון על נתניה 1:2. בקבוצה רוצים להמשיך ולשמוח גם מחר, לאחר המשחק מול אשדוד, שיהיה משחק הבית הראשון של הקבוצה בליגת העל מזה חמש שנים . עקב כך בחיפה מצפים שכ-5,000 אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה. האדומים יחסרו את החלוץ עדן בן בסט, שעדיין סובל מכאבים בגבו וצפוי לחזור לפעילות מלאה רק לאחר פגרת הנבחרת.


אוהדי חיפה. משחק ביתי ראשון בליגת העל מזה חמש שנים (עוז מועלם)

 

המאמן שלומי דורה אמר היום לשחקניו: "ניצחון בנתניה לא נותן לנו נקודת פתיחה טובה יותר מאשדוד, אנחנו נצטרך לעבוד קשה כדי להביא את הנקודות גם מחר". החלוץ אמיר אבו ניל, שכבש את השער הראשון לזכות קבוצתו בשבוע שעבר, לאחר מבצע אישי מרהיב, צפוי לפתוח גם מחר בחוד לצידו של ערן לוי. הקשר גל הראל, שכבש את שער הניצחון, צפוי גם הוא לקבל דקות רבות, אך מהספסל. 

 

הרכב משוער: גליל בן שאנן; עמנואל פאפו, ספטי ליפניה, אייל טרטצקי, אושרי רואש; בראיין גרסיץ', יוסי דורה, רן אבוקרט, הישאם כיוואן; ערן לוי , אמיר אבו ניל.

 

  • השתתפו בהכנת הידיעה: איזי עין דור ועדי סרדס

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים