שתף קטע נבחר

הפועל י-ם: "הפנים שלנו לפלייאוף"

למרות שהבטיחה את המקום הראשון, האלופה גברה 77:85 על הפועל חולון עם מחצית ראשונה מצוינת. טוני גפני: "זה מה שאנחנו רוצים להציג כל משחק"

הפועל ירושלים, שכבר הבטיחה את המקום הראשון, נמצאת עם הראש בפלייאוף שם תפגוש ברבע הגמר את הפועל ת״א מהמקום השמיני. למרות זאת, היא לא נותנת לזה להפריע לה להמשיך את היכולת הטובה בתקופה האחרונה בדרך לניצחונה ה-11 ברציפות, הפעם 77:85 על הפועל חולון. בנוסף קבעה שיא מועדון עם ניצחון מספר 26 בליגה הסדירה.

 

שחקניו של דני פרנקו הסתערו על הפרקט כבר משריקת הפתיחה ולא השאירו ספקות כשעלו ל26 הפרש בחצי הראשון בזכות ג׳וש דאנקן שהצטיין עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים. את המחצית השנייה פחות אהבו בבירה מאחר וחולון הצליחה לנגוס בהפרש אבל בחרו להסתכל קדימה לעבר המטרה האמיתית.

 

 

לקראת סוף הרבע האחרון טוני גפני קיבל מכה חזקה וכבר אפשר היה לראות את פרצופם המודאג של כל הצוות המקצועי והשחקנים, אבל לבסוף התברר שלא נגרם נזק, כפי שאמר דני פרנקו בסיום: ״טוני בסדר, אם ניצחנו ולא יצאנו מזה בנזקים אפשר להמשיך הלאה למשחק הבא, המטרה היא לסיים את העונה ביום ראשון בלי תקלות, ואז הפנים שלנו כבר יהיו לפלייאוף״

 

אל ג׳וש דאנקן הצטרפו עוד ארבעה שחקנים בספרות כפולות, מי שלא הצליחו להביא לידי ביטוי את היכולת הטובה שלהם מהתקופה האחרונה אלו הם הישראלים הבכירים, ליאור אליהו שסיים עם 4 נקודות ב-20 דקות ויותם הלפרין שלא קלע ב-9 דקות בהן שיחק, בקבוצה מקווים שזה היה מקרה חד פעמי מאחר והקבוצה תצטרך התעלות קבוצתית של כל השחקנים בשלבים המכריעים של העונה.

 

גפני שסיים עם 12 נקודות ו-15 ריבאונדים אמר בסיום: ״יש לנו עוד משחק אחד לפני הפלייאוף, אני מרוצה מהיכולת שלנו במחצית הראשונה, זה מה שאנחנו רוצים להציג למשך כל המשחק, אינטנסיביות ואנרגיות, במחצית השנייה איבדנו ריכוז, זה לא קל, אבל אנחנו צריכים לדעת לסגור משחקים בצורה טובה יותר״.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
ליאור אליהו
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים