שתף קטע נבחר

מכבי פ"ת: אלדרטה עשוי לפתוח מול הפועל ת"א

קשר הרכש החדש של הלוזונים תורגל בהרכב לקראת המשחק מול האדומים בבלומפילד ביום ראשון. גם טל בן חייים ועומר דמארי נאבקים על מקום בהרכב מול רוביל סרסור ודני פרדה

מכבי פתח תקווה תתארח ביום ראשון (20:40) בבלומפילד אצל הפועל תל אביב. חניכיו של רוני לוי, שפתחו את העונה עם תיקו ביתי מול הפועל רמת גן, רוצים להשיג נצחון ראשון בעונה הנוכחית ומקווים לעשות זאת מול האדומים, שיגיעו עייפים אחרי שלושה משחקים בשבוע החולף.

 

אמש, החתימה פ"ת את הזר השלישי שלה לעונה הנוכחית - ריינאלדו אלדרטה, אשר על מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה ב-ynet. במהלך השבוע תורגל אלדרטה בהרכב הפותח לצידו של ואנצ'ו טריאנוב בקישור האחורי, ומסתמן כי הוא יפתח בהרכב ביום ראשון במקומו של ניצן דמארי.

 

גם דן רומן, שלא פתח במחזור הפתיחה של העונה בעקבות מחלה, עתיד לחזור לסגל וייאבק על מקומו בקישור האחורי. התלבטות נוספת של המאמן היא בחוליית ההתקפה, בה שיחקו בשבוע שעבר רוביל סרסור ודני פרדה לצידו של טומיסלב בוסיץ'.

 

מלבד בוסיץ', מקומם של שחקני ההתקפה בהרכב אינו מובטח, ובאימונים האחרונים תורגלו טל בן חיים ועומר דמארי לסירוגין בהרכב במקומם של פרדה וסרסור. נכון לעכשיו עדיין לא ברור מי מהשניים יקבל קרדיט בהרכב ועל חשבון מי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים