שתף קטע נבחר

הכנה: ספרד היתה גדולה גם על מאצ'יי לאמפה

יממה לאחר שהביסה את ישראל, התקשתה אלופת העולם מול פולין של מולי קצורין וניצחה רק 83:88. סנטר מכבי ת"א סיים עם 0 נקודות, 5 עבירות ומדד 7- ב-19 דקות

לא כל יום ישראל. 24 שעות לאחר שהביסה את הכחולים-לבנים במסגרת ההכנה לאליפות אירופה, ספרד התקשתה אמש (ה') במשחקה מול פולין. נבחרתו של מולי קצורין נתנה פייט מרשים לאלופת העולם ונכנעה לבסוף 88:83.

 

שתי דקות לסיום ההתמודדות, הורה לוח התוצאות על 79:79. באופן לא מפתיע בעליל, זה היה הרגע של הקפטן חואן קרלוס נבארו. 'לה בומבה' קלע את תשע הנקודות המכריעות עבור הספרדים והעניק להם את הניצחון המיוחל.


חואן קרלוס נבארו. עוד ניצחון ספרדי רשום על שמו (צילום: FIBA Europe)

 

גארד ברצלונה סיים עם 26 נקודות ב-25 דקות, לפני מארק גאסול שקלע 18 (8 מ-9 מהשדה) והוסיף שמונה ריבאונדים. דייויד לוגן צלף 20 לפולנים, אבל מי שלא יזכור לטובה את המשחק הזה הוא סנטר מכבי תל אביב, מאצ'יי לאמפה, שב-19 דקות החטיא את חמשת ניסיונותיו מהשדה, הספיק לבצע חמש עבירות ורשם מדד מינוס שבע.

 

מקדוניה, יריבתה של נבחרת ישראל ביורובאסקט, נכנסה למעגל התחרויות בגביע אפס פילזן באנקרה. היא עשתה זאת בסטייל, כשהביסה את לטביה 74:95. ווידאן סטויאנובסקי קלע 14 למנצחים והסתייע ב-13 נקודות מדאריוס וושינגטון ומריסטה סטפאנוב. אנדריס ביידרינס תרם דאבל-דאבל של 16 נקודות ו-11 ריבאונדים ללטבים.

 

טורקיה רשמה הפסד ביתי שני בתוך יממה, הפעם 74:67 לגרמניה. יאן יאגלה הצעיר התבלט וקלע 16, לעומת 17 נקודות של עומר אונאן. הידו טורקוגלו נעצר על עשר נקודות ב-2 מ-9 מהשדה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: cskabasket.com
מאצ'יי לאמפה
צילום: cskabasket.com
מומלצים