"דבקים בטענות ודי לחכימא ברמיזא"

גורם במשטרה: "ראש הישיבה מנסה להציל את כבודו האבוד"

גורמים במשטרה מגיבים לדברי הרב אהרון חדד, ראש ישיבת 'שערי תבונה': "אנחנו עומדים מאחורי הפרסומים. ראש הישיבה מנסה להציל את מעט הכבוד שנותר לישיבה לדרכו החינוכית" (חרדים)

הפגנות לשחרור העציר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 ובאדיבות המצלם)

גורמים במשטרה נגד ראש הישיבה: שעות לאחר פרסום ההקלטה ב"כיכר השבת", בה נשמע הגאון רבי אהרון חדד ראש ישיבת שערי תבונה, שם למד הבחור משה חזן שנעצר באילת לאחר שלא התייצב בלשכת הגיוס, אומר כי הבחור 'בן עלייה מיוחד וכל השמועות סביב סיבות מעצרו זדוניות ויש בהן משום הוצאת שם רע' - גורמים במשטרה תוקפים את ראש הישיבה ואומרים כי נסיבות המעצר שפורסמו על ידי דוברות המשטרה באילת מדויקות.

גורם במשטרה אומר לכיכר השבת כי המשטרה עומדת מאחורי הדברים שפורסמו וכי הבחור נעצר באילת יחד עם חבריו ולא עם בני משפחתו כפי שאמרו לכיכר השבת גורמים בכירים בישיבה.

לטענתו, כל ניסיון להפוך את העריק לבחור צדיק שלא התייצב מסיבות דתיות הנן רק מסבכות יותר את מצבו המשפטי של הבחור. גורמים במשטרה תוקפים את ראש הישיבה ואומרים כי הוא אינו מדייק בדבריו, לטענתם "כדי להציל את מעט הכבוד שנותר לו ולדרכו החינוכית".

באופן רשמי נמסר מהמשטרה: "במשטרה דוחים את הטענות שהעלה ראש הישיבה ודבקים במידע כפי שהוצג ודי לחכימא ברמיזא..."

כזכור, מוקדם יותר נחשפה הקלטה בכיכר השבת בו נשמע ראש ישיבת שערי תבונה אומר "כי מדובר בבחור בן עלייה בכל המובנים, וכל מי שמפיץ סיפורים על הבחור עובר על לאו דאורייתא".

כפי שדווח, אתמול (חמישי) אמר גורם בכיר בישיבה כי עורכי הדין של העמותה שוקלים לתבוע את משטרת אילת בתביעת דיבה. הגורמים בישיבה הבהירו כי הבחור נעצר בעת טיול עם קרובי משפחתו ובן דודו שאינו תלמיד הישיבה נעצר יחד עמו, בישיבה אומרים כי הם בוחנים אם שוטרי משטרת אילת התבלבלו בין הבחור משה חזן לבן דודו.

אמש הגיעו רבני הישיבה לדיון שנערך בהערכת מעצרו של הבחור, כשגורמים בישיבה אומרים לכיכר השבת כי גם במידה והבחור התנהג באופן שאינו תואם את רוח הישיבה, הרבנים וראש הישיבה לא ינטשו את הבחור בעת צרתו.

הוועדה להצלת עולם התורה, המזוהה עם הפלג הירושלמי, מגיבה לדברי הגורמים ואומרת: "המשטרה חוצה גבולות באופן שעוד לא נראה כמותו, ויורדת לפרטים שאין בן תפקידה הביטחוני להתערבות חסרת תקדים ומסירת פרטים נכונים או שלא על מצבו הרוחני של הבחור - מאומה, וזה שלעצמו מגלה ומדבר בעד עצמו".

"אם ראש הישיבה של אותו בחור ישיבה סומך עליו את ידיו ומצהיר ברורות כי הוא בן עליה ובוודאי שלא נכשל בעבירה כזו או אחרת, הרי שיכולים אותם הגופים לצאת בהצהרות מבוקר עד ערב, חזקה עלינו דברי ראש הישיבה הרב חדד, ומוטב להם לגורמי המשטרה שיעסקו בעניינים עליהם הם אחראיים ויסירו את ידם מבחישה מגוחכת בצביון בחורי ישיבות ובני התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר