שתף קטע נבחר

סגל ברזיל פורסם, תיאגו סילבה ומרסלו בחוץ

לא רק ניימאר: בלם פ.ס.ז' ומגן ריאל מדריד לא נכללו ברשימה לטורניר הקופה אמריקה בקיץ. גם אוסקר, רוברטו פירמינו, לוקאס מורה ודויד לואיז לא ייסעו לארה"ב, האלק ופיליפה קוטיניו דווקא כן

אם יש לכם חיבה מסוימת לנבחרת ברזיל, סביר להניח שלא תהיו מאושרים מהסגל שפורסם היום (ה') לקראת טורניר הקופה אמריקה בקיץ הקרוב. הברזילאים, שלא הרשימו בטורניר הקופה הקודם שנערך לפני פחות משנה, רוצים אמנם לתקן את הרושם בטורניר המיוחד שיציין 100 שנה למפעל - ובכל זאת ישאירו לא מעט כוכבים בבית.

 

בסגל של דונגה לא תמצאו שמות כמו ניימאר, תיאגו סילבה, אוסקר, פיליפה אנדרסון, רוברטו פירמינו, לוקאס מורה, אלשנדרה פאטו, דנילו, מרסלו, אלכס סנדרו ודויד לואיז. את מי כן תראו בארה"ב בקיץ? שחקנים כמו האלק, פיליפה קוטיניו, וויליאן, דני אלבס ופיליפה לואיז.

 

מהפכה משונה. דונגה עם שחקני הנבחרת (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מהפכה משונה. דונגה עם שחקני הנבחרת(צילום: רויטרס)

 

יש לציין שניימאר, קפטן הנבחרת בימים כתיקונם, נגרע מהסגל בניגוד לרצונו ובשל ההסכם של הברזיאלים עם ברצלונה, לפיו ילבש את המדים הלאומיים רק במסגרת האולימפיאדה, שתיערך כזכור בברזיל. ייתכן ששחקנים נוספים שלא נכללו בסגל לקופה ייכללו בסגל האולימפי, בשל גילם הצעיר או כחריגי גיל.

 

הסגל המלא

שוערים: דייגו אלבס (ולנסיה), אדרסון (בנפיקה), אליסון (אינטרנסיונל).

 

הגנה: ז'ואאו מירנדה (אינטר), ז'יל (שנדונג לוננג), מרקיניוס (פ.ס.ז'), רודריגו קאיו (סאו פאולו), דני אלבס (ברצלונה), פאביניו (מונאקו), פיליפה לואיז (אתלטיקו מדריד), דוגלאס סנטוס (אתלטיקו מיניירו).

 

קישור: לואיז גוסטבו (וולפסבורג), אליאס (קורינתיאנס), רנאטו אוגוסטו (בייג'ין גואן), פיליפה קוטיניו (ליברפול), לוקאס לימה (סנטוס), וויליאן (צ'לסי), קאסמירו (ריאל מדריד), ראפיניה (ברצלונה).

 

התקפה: האלק (זניט), גבריאל (סנטוס), ריקרדו אוליבירה (סנטוס), דוגאלס קוסטה (באיירן מינכן).

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים