שתף קטע נבחר

כדורגלן העבר חיים ירמיהו נפטר בגיל 40

מי שכונה "הסילון" ושיחק בצפרירים חולון בצעירותו הלך לעולמו בטרם עת ממחלת הסרטן. אורן ניסים ספד לו: "היה הסמל של כל העיר חולון, יום עצוב"

כדורגלן העבר חיים ירמיהו, שבצעירותו שיחק בליגה הבכירה במדי צפרירים חולון, הלך היום (ד') לעולמו ממחלת הסרטן בגיל 40. הלווייתו תתקיים ב-17:00 בבית העלמין בחולון.

 

לפני שלוש שנים חלה ירמיהו במחלה הקשה ונלחם כדי להירפא ממנה. מאז חברים ואנשי כדורגל רבים נרתמו לגיוס תרומות להצלתו של השחקן האהוד, כיוון שנזקק לתרופות שעלותן גבוהה מאוד.

 

נפרדים מ"הסילון". חיים ירמיהו ז"ל (צילום: קובי קואנקס)
נפרדים מ"הסילון". חיים ירמיהו ז"ל(צילום: קובי קואנקס)
 

 

ירמיהו נחשב לחלוץ מהיר ביותר ולכן זכה לכינוי "הסילון". הוא הירבה לכבוש שערים וניבאו לו עתיד מבטיח. מסיבות שונות הקריירה שלו הובילה אותו לליגות הנמוכות, שם נחשב לשחקן מבוקש. הקבוצה האחרונה בה שיחק הייתה "יניב" חולון.

 

אלי גוטמן היה המאמן שהעלה את ירמיהו מהנוער יחד עם אורן נסים, שסיפר: "חיים ירמיהו היה הסמל של העיר חולון. זה יום עצוב לכל חובבי הספורט ולעיר חולון. הוא היה עקשן והבטיח לנצח את המחלה. לא אשכח איך הוא אמר אמר לי כשהצטרפתי ל"יניב" חולון שמבחינתו הוא סגר מעגל, מכיוון שבצעירותנו התחלנו יחד וחזרתי לשחק איתו".

 

על ירמיהו השחקן הוסיף נסים: "חיים היה חלוץ מהיר מאוד בסגנון של מוחמד גדיר ובן שהר, ואם הייתה לו יותר סבלנות יכול היה להגיע לרמות הגבוהות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: קובי קואנקס
חיים ירמיהו
צילום: קובי קואנקס
מומלצים