שתף קטע נבחר

סוף עידן: לוקה טוני הודיע על פרישה

החלוץ האיטלקי של ורונה (38) ישחק את משחקו האחרון ביום ראשון מול יובנטוס, ויסיים מסע ארוך במהלכו כבש למעלה מ-300 שערים ב-15 מועדונים שונים. "זו הייתה החלטה קשה וכואבת, אבל הקריירה שלי הגיעה לסיומה", אמר במסיבת העיתונאים

ביום ראשון הקרוב ניפרד מעוד אגדת כדורגל. החלוץ האיטלקי לוקה טוני הודיע היום (ד') על פרישה ממשחק, בגיל 38 ואחרי למעלה מ-20 שנות קריירה. האיטלקי הבינלאומי לשעבר, שעבר כל-כך הרבה תחנות וכבש למעלה מ-300 שערים ב-15 מועדונים שונים, יחתום את המסע המפואר שלו אחרי שנתיים כשחקן ורונה, בה הוא משמש כקפטן, במשחק הליגה הקרוב מול יובנטוס, מחזור אחד לפני תום העונה.

 

לטבלת הליגה האיטלקית

 

טוני החל את דרכו במודנה האיטלקית, לאחר מכן עבר בשורה של קבוצות קטנות בליגות הנמוכות ולבסוף עשה את הפריצה בפאלרמו, עמה העפיל לליגה הראשונה. מאז הוא עבר גם בפיורנטינה (שתי קדנציות), באיירן מינכן, רומא, יובנטוס ועוד. הוא ערך 47 הופעות במדים הלאומיים של איטליה, עמה זכה בגביע העולם ב-2006, וכבש 16 שערים. הוא זכה בשתי אליפויות ובשני גביעים עם באיירן.

 

 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
(צילום: gettyimages)

 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
(צילום: gettyimages)

 

"אחרי זמן מה של חשיבה והרבה שנות כדורגל, החלטתי שהמשחק ביום ראשון יהיה האחרון שלי כמקצוען", אמר טוני במסיבת עיתונאים. "אני קצת נרגש, זו הייתה החלטה קשה וכואבת, אבל הקריירה שלי הגיעה לסיומה".

 

 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
(צילום: gettyimages)

 

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים