שתף קטע נבחר

מכבי חיפה מעוניינת בשלומי אזולאי

רוני לוי שם את עינו על סגן מלך השערים של ליגת העל, אשר גם שיחק תחתיו בבית"ר ירושלים. בניון, ואליינטה וטאווטחה צפויים להיות כשירים מול בני סכנין

שחקני בני סכנין הפכו לסחורה חמה מאוד בשוק לקראת העונה הבאה. מלבד שמם של עלי עותמאן, פיראס מוגרבי וז'וארזיניו, גם שלומי אזולאי, אקס מכבי חיפה, עלה בימים האחרונים כמועמד להצטרף לירוקים שוב.

 

רוני לוי שמכיר היטב את אזולאי, סימן אותו ומעוניין לצרפו לקראת העונה הבאה. לאזולאי (27), סגן מלך השערים של ליגת העל עם 14 כיבושים יש עונה נהדרת. לוי אימן בעבר את החלוץ בבית"ר ירושלים והשניים מיודדים והמאמן מעריך מאוד את יכולתיו המקצועיות.

 

 

אמנם אזולאי לא הצליח בעבר בחיפה, אך לוי מאמין שאצלו הוא יוכל להיות שחקן משמעותי במיוחד לאור העובדה שחיפה צפויה לעבור מתיחת פנים רצינית בעונה הבאה כאשר שובל גוזלן ושחר הירש צפויים לעזוב את הקבוצה ובכך חוליית החוד צפויה להיות חדשה לחלוטין.

 

בשורות טובות במכבי חיפה לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין בקרב ישיר על המקום הרביעי, לצד גל הפציעות הגדול שפוקד את הקבוצה צפויים שלושה שחקנים לחזור לסגל לקראת המשחק, מדובר בקפטן יוסי בניון, מארק ואליינטה וטאלב טאווטחה שסובל מכאבים בברכו אך הערכות שהוא יהיה כשיר למשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שלומי אזולאי
צילום: עוז מועלם
מומלצים