צפו בווידאו

הרשת סוערת: האם המלמד מתעלל בילד?

ברשתות החברתיות מופץ סרטון מזעזע בו נראה אדם בעל תפקיד חינוכי בחיידר בארה"ב מתעלל בילד. לפי חלק מהטענות, התיק נסגר לאחר שהתברר לחוקרים כי לא מדובר בהתעללות בילד (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(מתוך מצלמות אבטחה)

בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות בציבור החרדי לטיפול אמיתי בתופעות חמורות של התעללות בילדים אם במקומות העבודה או הלימודים ואם בתוך הבית במסגרת המשפחתית, השם ירחם, וגם רבני הקהילות מורים לטפל בעניין במלוא הרצינות והחומרה זאת על מנת שחלילה תופעות שכאלו לא ישנו ויעקרו מתוך המחנה.

לעיתים הרבנים מורים להתייעץ עם העסקנים המוסמכים המפנים ליועצים חינוכיים ,פסיכולוגים או עובדים סוציאלים ולעיתים כשהדבר לובש חשש של היבט פלילי מערבים אף את רשויות החוק וחוקרי המשטרה הכל מתוך רגישות מירבית במטרה להביא לתועלת.

בימים אלו מופץ ברשתות החברתיות סרטון מזעזע, שכפי הנראה צולם כבר לפני כשנה, בו נראה אדם בעל תפקיד חינוכי בחיידר מוכר בארה"ב כשהוא מתעלל לכאורה בתלמיד ילד בגילאי 6-8.

הסרטון גרם לזעזוע ותחושות של חלחלה בקרב רבים שטענו כי יש למצוא את האשמים ולהעמיד אותם על עונשם.

מנגד טענו אחרים כי אין מדובר חלילה בהתעללות אלא במחנך שמעניק יחס אבהי לתמידיו ולדבריהם החקירה הפנימית שנעשתה בעניין, כולל של רשויות החוק בארה"ב, לא העלתה דבר והתיק נסגר.

לדברי גורמים המכירים את המקרה, התובע בניו יורק שחקר ובדק את המקרה, ושמע את גרסת הילד, ההורים והמלמד, סגר את התיק מאחר ובדיקתו העלתה כי מדובר במחנך מזה 45 שנה שמעולם לא הוגשה נגדו תלונה וכי התברר כי מדובר בהתמסרות לתלמיד בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר