Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 02 במאי, 2016

אנדרסון קופר וגלוריה ונדרבליט: אין עוד מה לומר, משפחות נוצצות, נשק בארה"ב: משחק ילדים?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 אנדרסון קופר וגלוריה ונדרבליט: אין עוד מה לומר | Nothing Left Unsaid: Gloria Vanderbilt & Anderson Cooper, ערוץ Yes דוקו

אנדרסון קופר, עיתונאי, סופר וממגישי החדשות הבכירים של רשת CNN, מביא בסרט הדוקומנטרי את סיפור חייה של אמו, גלוריה ואנדרבילט, בת ה-89. ואנדרבילט, שנולדה למשפחה בעלת ממון רב, היא ציירת, אשת חברה ניו יורקית ומעצבת אופנה (גולת הכותרת של עיצובה הוא ג'ינס-המעצבים הראשון שנועד לנשים). הסרט מציג שפע של ארכיונים אישיים, צילומים, ציורים שציירה וראיונות שעדיין לא נראו. קופר מנהל איתה שיחות כנות, לאורך כל הסרט, ומדבר איתה על הטרגדיות שחוותה ועל הניצחונות שהשיגה. את הסרט ביימה והפיקה הבמאית הדוקומנטרית, ליז גרבוז ("בובי פישר נגד העולם"), ולאחרונה היתה מועמדת אף לאוסקר על סרטה "?What Happened, Miss Simone". ן108 דקות, ארה"ב, 2016. הסרט אמנם נע באיטיות רבה, אך הדמויות צבעוניות והתשובות לשאלות מרתקות. ציון: 

22:35 משפחות נוצצות | Flash Families, ערוץ החיים הטובים

סדרה. מעקב אחר שלוש משפחות בעלות הכנסות שונות, אך מכנה משותף אחד – תשוקה בלתי מרוסנת לבזבוז כסף ולאורח חיים נוצץ. הצרכנים הכפייתיים האלה מבלים את זמנם במרדף אחר סחורת מותגים חמה, בין אם התקציב מתיר להם או לא. הסדרה תבדוק את המחיר הפיזי והמנטלי כאחד שמשלמים האנשים שהתחייבו לשגרה של נהנתנות.

23:00 נשק בארה"ב: משחק ילדים? | ?Guns in the USA: Child's Play, ערוץ 8

כתשעה ילדים נורים ונהרגים מידי יום בארה"ב, רבים מהם כתוצאה מתאונה טראגית של משחק בכלי נשק. למרות המספר ההולך וגדל של משפחות אבלות, נמשך עידוד האזרחים להתחמש. הסרט עוקב אחר המתנגדים והתומכים בפיקוח על הנשק בארה"ב. ביניהם הורים המלמדים את ילדיהם כיצד לירות ברובה וארגוני אימהות המתנגדים לאחזקה חופשית של נשק. צרפת, 2015.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן