שתף קטע נבחר

פוטבול: גוף נבחר ראשון בדראפט

אחרי שעשתה מאמצים להשיג את הבחירה הראשונה בטרייד, לוס אנג'לס לקחה את הקוורטרבק מקליפורניה. פילדלפיה בחרה כצפוי בקרסון וונץ במקום השני, מה שכבר הרתיח את האיש שאמור להנהיג את הקבוצה

דראפט ה-NFL התחיל מנקודה מוזרה, אחרי שבשבועות האחרונים שתי הקבוצות שקיבלו את שתי הבחירות הראשונות, טנסי וקליבלנד, ויתרו עליהן תמורת חבילות טריידים מפנקות שכללו כמות נכבדת של בחירות אחרות. הלילה (ה') הגיע הרגע של הקבוצות שעשו את המאמץ להשיג את הבחירות הגבוהות, כאשר עשו צעדים חשובים לעתיד.

 

ובאופן מדהים, הקבוצות הללו התמקדו בבחירות הראשונות כדי לתקן טרייד כושל ביניהן. בשנה שעברה, סנט לואיס ראמס (שעברו מאז ללוס אנג'לס) שלחו לפילדלפיה איגלס את סאם ברדפורד תמורת ניק פולס. שני הקוורטרבקים התבררו ככישלון, והראמס והאיגלס מצאו הלילה את המחליפים המיועדים שלהם.

 

ג'ארד גוף עם הקומישיניר של הליגה רוג'ר גודל (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ג'ארד גוף עם הקומישיניר של הליגה רוג'ר גודל(צילום: רויטרס)

 

לוס אנג'לס בחרה במקום הראשון את ג'ארד גוף מקליפורניה, ופילדלפיה לקחה במקום השני את קרסון וונץ מצפון דקוטה. אבל זו רק תחילת הסיפור, כי בעוד ברור לכולם שגוף יהיה הקוורטרבק הפותח של הראמס, הבחירה בוונץ יצרה מצב בעייתי בפילדלפיה.

 

בשבוע שעבר, כשברדפורד גילה על הטרייד שעשתה הקבוצה, שנועד להשיג את הבחירה השנייה - ולא היה ספק שקוורטרבק מבטיח יגיע ממנה - הוא רתח והודיע לאיגלס כי לא יגיע לאימונים וכי ברצונו להיות מועבר בטרייד. הקבוצה, מצדה, מנסה להרגיע את האווירה והבהירה גם אחרי שבחרה בוונץ כי ברדפורד מיועד להיות הקוורטרבק הפותח. בלגן שלם.

 

קרסון וונץ. הבחירה שעשתה בלגן (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קרסון וונץ. הבחירה שעשתה בלגן(צילום: רויטרס)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים