שתף קטע נבחר

אוסטריה בהלם: "במקום חלום, קיבלנו סיוט"

זלצבורג מלקקת את הפצעים לאחר ההדחה מליגת האלופות. מעמד המאמן סטיבנס מתערער, כלי התקשורת מותחים ביקורת חריפה. יאנקו: "מכבי חיפה? לפחות רמה אחת מעלינו"

היום שאחרי - גירסת המפסידים. כלי התקשורת באוסטריה מתחו הבוקר (ד') ביקורת קשה על מאמן רד בול זלצבורג, הוב סטיבנס, בעקבות התבוסה 3:0 למכבי חיפה וההדחה במוקדמות ליגת האלופות.

 

לאחר הכישלון הצורב כבר בתחילת העונה, נראה כי מעמדו של ההולנדי מעורער וכי הוא הולך לעבור עונה קשה, כמו זו אשתקד, כאשר פוטר מאיינדהובן ההולנדית. רבים מפרשני הכדורגל באוסטריה תמהו על שיקוליו בקביעת ההרכב, כשהשאיר על הספסל את רובין נליסה ואלכסנדר ציקלר, דווקא כאשר הקבוצה היתה חייבת לכבוש לפחות שני שערים.

 

'זלצבורג ORF': "המציאות החדשה שלאחר ההתרסקות. התשלום ביוקר חזר על עצמו גם בגומלין נגד חיפה, שאינה נחשבת לאחת הקבוצות העשירות. סטיבנס עלה עם בארי אופדאם בקישור האחורי ומארק יאנקו לבד בחוד, כי הוא רצה לשחק על בטוח מאחור ולנסות ללחוץ מלפנים, אבל למרכז השדה לא היו שום רעיונות יצירתיים והשחקנים ביצעו יותר מדי טעויות".

 

"במקום חלום, קיבלנו סיוט", נכתב ב'ויינר צייטונג'. "סטיבנס לא יכול להתחמק מזה, כפי שניסה להתחמק משאלות העיתונאים. הוא חושב הגנתי, זה יכול אולי לעבוד כאשר הוא מאמן את שאלקה וזוכה בגביע אופ"א, אבל לא כאשר אתה בפיגור 2:1 וצריך לנצח".

 

מארק יאנקו הגיב על התבוסה: "מכבי חיפה שיחקה לפחות ברמה אחת מעלינו. לא שיחקנו בכלל ולכן לא השגנו את המטרה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זלצבורג על הקרשים בר"ג
צילום: AP
מומלצים