צפו בתיעוד מהזירה

שריפת ענק סמוך לציון רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה

שריפת ענק פרצה בשעות האחרונות ביער ביריה בגליל, סמוך לקבר התנא יונתן בן עוזיאל בעמוקה. מטוסי כיבוי ועשרות כבאיות הוזעקו לאזור בכדי לנסות ולהתמודד עם הלהבות. צפו בתיעוד (חדשות,ארץ)

(צילום: ירושה ולוטקר, תמונה ראשית: שאטרסטוק)

שריפת ענק פרצה בשעות האחרונות (שני) ביער ביריה בגליל, סמוך לקבר התנא יונתן בן עוזיאל בעמוקה. בעקבות השריפה, פינתה המשטרה את המטיילים מיער ביריה והדרכים לעמוקה נחסמו לתנועה.

מדוברות המשטרה נמסר כי "שריפה פרצה ביער ביריה בסמוך לעיר צפת. כוחות משטרה וכב"ה נמצאים במקום. שוטרי משטרת ישראל מפנים את המטיילים במקום. לא ידוע על נפגעים או לכודים. בעקבות השרפה נסגרו צירי התנועה מחצור לכיוון עמוקה ומביריה לכיוון עמוקה".

בשעה האחרונה הזונקו למקום עשרות כבאיות מהמרחב הצפוני שמסייעות למאמצי הכיבוי יחד עם שישה מטוסי הכיבוי של כב"ה. יערן קק"ל אלי חפוטה מסר בהערכה ראשונית כי "מדובר בשריפת ענק שפרוסה על עשרות דונמים".

מוקדם יותר היום, בכביש 3 סמוך למושב יסודות פרצה שריפת חורש טבעי, כוחות כיבוי פועלים במקום במטרה למנוע מהאש להתפשט לכיוון בתי המושב. תנועת הרכבות באזור הופסקה ומטיילים שהיו באזור פונו. אין נפגעים, מסוק הוזנק לסייע בשריפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר