שתף קטע נבחר

רון דרמון עשה צעד נוסף לריו

טריאתלון: הישראלי סיים במקום ה-18 בדרום אפריקה, והניקוד שצבר אמור להספיק לו כדי להשיג כרטיס היסטורי לאוליפיאדה: "אני בעננים". הרשימה תיסגר סופית ב-15 במאי

זה הולך ומתקרב. רון דרמון עשה היום (ב') צעד משמעותי לעבר השתתפותו במשחקים האולימפיים בריו, לאחר שסיים במקום ה-18 את גביע העולם בטריאתלון שנערך בקייפטאון שבדרום אפריקה. הניקוד שצבר דרמון אמור להספיק לו לזכות בכרטיס האולימפי.

 

ריו 2016 - העמוד האולימפי המיוחד של ynet ספורט

 

דרמון יצא מהמים עם הדבוקה השנייה, ולאחר 9:39 דקות של שחייה, החליף תוך פחות מדקה לאופניים והקיף את המסלול ב-29:12 דקות. הוא סיים בריצה, שם קבע תוצאה של 14:54 דקות, ובסך הכל קבע תוצאה של 55:07 דקות. 

 

רון דרמון. ההיסטוריה קרובה (צילום: Will Cannon) (צילום: Will Cannon)
רון דרמון. ההיסטוריה קרובה(צילום: Will Cannon)

 

שלושה שבועות לפני סגירת הרשימה האולימפית, דרמון זכה ב-240 נקודות דירוג, שהעלו אותו למקום ה-46 בדירוג האולימפי. לאחר ניפוי בגלל ההגבלה של שלושה ספורטאים למדינה, הוא צפוי להתמקם גבוה יותר. משמעות הדבר היא שדרמון הבטיח כמעט בוודאות את השתתפותו באולימפיאדה, ויהיה הנציג הישראלי הראשון אי פעם בענף - אך זה יהפוך רשמי רק בסגירת הרשימה ב-15 במאי. עד לרגע המיוחל, דרמון עוד יתחרה בקליארי וביוקוהאמה. 

 

דרמון: "התחלתי את התחרות לא מדהים, עם כל העייפות המצטברת מסבב התחרויות שלי בחודשיים האחרונים. בסיום הצלחתי לעבור את המתחרים שלי ולהתברג בטופ 20 כמו שרציתי. זה עדיין לא נתפס, אני בעננים ואהיה כל כך שמח להיות הטריאתלט הישראלי הראשון שייצג את ישראל באולימפיאדה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לוח תחרויות
מדליות כחול לבן
י"א חללי מינכן
גיבורים אולימפיים
צילום: getty images
מפת הפארק
המשחקים הפראלימפיים
מומלצים