יום חמישי, 09.05.2024 שעה 07:03
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

בוס: קרויף יישאר, אנו מתכננים את העונה הבאה

מאמן מכבי ת"א אחרי ה-2:3 על סכנין בחצי גמר הגביע: "איך אפשר לדעת שעותמאן לא זייף פציעה? בהולנד החלטנו שהשופט קובע". בן חיים: "אני יוצר אש"

|
פיטר בוס. עובד על העונה הבאה (עמית מצפה)
פיטר בוס. עובד על העונה הבאה (עמית מצפה)

בתום מותחן אדיר, אמוציונלי ועתיר אירועים מעוררי מחלוקת, מכבי תל אביב הדיחה הערב (חמישי) את בני סכנין בחצי גמר גביע המדינה עם 2:3 דרמטי באצטדיון סמי עופר. במשחק הגמר תפגוש האלופה את מכבי חיפה. החבורה של יוסי אבוקסיס תתמקד בהשגת המקום הרביעי.

מאמן מכבי פיטר בוס התייחס תחילה לגול הראשון של מכבי, שלא החזירה את הכדור לסכנין לאחר שעלי עותמאן הוציא אותו החוצה: "יש לי דעה אחרת מכם. שיחקתי כדורגל 20 שנה. אני לא מסכים אתכם, אבל במדינה הזאת מותר שיהיו דעות שונות. זה קורה כל הזמן ששחקנים נופלים ואתה לא יודע אם הם פצועים. בהולנד החלטנו שהשופט הוא זה שמחליט אם מדובר בפציעה או לא. שחקנים לא צריכים להחליט, אלא השופט וככה אנחנו רואים את זה בהולנד. מאז שאני בישראל, מכבי תמיד חזקה יותר וחוויתי העונה הרבה דברים כאלה. כבר אחרי 10 דקות שוערי היריבה מבזבזים זמן נגדנו וזה לא ספורטיבי. אז מה רוצים מאיתנו? אם שיחקת כדורגל ויש לך פציעה בירך, אתה יכול לשחק אחר כך 90 דקות? זה הרי לא אפשרי. איך אתם יודעים שהוא לא זייף פציעה?" 

מכבי ת"א בגמר אחרי 2:3 על סכנין

על המשך העונה אמר המאמן ההולנדי: "יהיה משחק קריטי על האליפות ביום שני וגם היום היה משחק חם. לא התחלנו טוב, הם הגיעו לשלושה מצבים, אבל השער שלהם הובקע מנבדל ולנו פסלו שער חוקי. סכנין שיחקה טוב יותר מאיתנו ואם נרצה לנצח בשני נצטרך לשחק כדורגל. ההגנה שלנו הייתה רעה מאוד היום, אני מסכים. אראה את המשחק וננסה לתקן. לא הגנו טוב בחצי הראשון ואני חייב להבין מה השתבש שם".

לסיום המאמן נשאל האם ג'ורדי קרויף יישאר בתפקיד המנהל הספורטיבי גם בעונה הבאה: "לדעתי ג'ורדי יישאר, אנחנו מתכננים את העונה הבאה ביחד".

טל בן חיים הגיב בסיום על התקרית המדוברת: "היה לא נחמד מצד מי שאמר את מה שאמר, אין לזה מקום בכדורגל מקצועני. עבריין אני עדיין לא. אני שחקן כדורגל ואני בסה"כ בורג במערכת. הפילוסופיה שלנו במכבי תל אביב היא לתת לשופט להחליט, ברגע שלא עצר את המשחק אנחנו ממשיכים. אלה ההוראות של המאמן שלי ושל המועדון. בשורה התחתונה אני עושה את מה שאומרים לו או מה שנראה טוב לכולם. בלתי אפשרי לרצות את כולם. אין מה ליחס לזה חשיבות. היה משחק כדורגל טוב היום וצריך להתעסק בעיקר. היה שופט במגרש כמו שיש שופט שמחליט אם היה אופסייד או לא".

"אני לא רואה בזה ווינר או מהלך לא ספורטיבי. אני עושה מה שהמאמן אומר לו. אם דור מיכה היה מוציא את האאוט, יש לו תדמית של ילד טוב אז הכל היה עובר. אני לא נהנה מזה. בגלל שזה אני זה יוצר באזז ואש".

טל בן חיים חוגג (עמית מצפה)
טל בן חיים חוגג (עמית מצפה)
 

שער הניצחון: "כיף גדול לכבוש שער שמנצח לקבוצה את המשחק מעבר לזה שהיה חשוב לנו לעלות לגמר ולא להיגרר להארכה ולשחק 120 דקות. עמדנו במטרה".

המשחק הבא בדוחא: "יהיה קשה בדוחא מול קבוצה טובה. צריך לתת להם הרבה מחמאות על מה שהיה על כר הדשא. מה שהגורמים עשו בסכנין זה לא לעניין. אני לא חושש כל כך מהר".
 

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */