שתף קטע נבחר

קונור מקרגור לא פורש: "אמשיך להילחם"

MMA: אלוף העולם במשקל מעורב קל חזר בו מהודעת הפרישה ויתייצב לקרב נגד נייט דיאז ב-9 ביולי: "הלכתי לאיבוד במשחק של קידום המכירות, זה פגע בהכנות שלי"

ביומיים האחרונה הוכה עולם ה-MMA בתדהמה לאחר שאלוף העולם במשקל מעורב קל, קונור מקרגור, הודיע על פרישתו. הלוחם האירי, אשר העלה את הפופולריות של הענף בארצו והפך לכוכב בסדר גודל עולמי, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "החלטתי לפרוש בגיל צעיר. תודה על הגבינה, נתראה בעתיד". מאמנו ג'ון קבאנו אף אישר מאוחר יותר את ההודעה: "היה כיף כל עוד זה נמשך".

 

כעת פרסם מקרגור הודעה הפוכה וטען כי אינו מתכוון לפרוש מהזירה. "הלכתי לאיבוד במשחק של קידום המכירות ושכחתי מאומנויות הלחימה", כתב בחשבון הפייסבוק שלו. "אני לא פורש. משלמים לי כדי להילחם ולא בשביל לעשות קידומי מכירות. אני רק מנסה לעשות את העבודה שלי. מגיע הזמן בו אתה חייב להפסיק לחלק פלאיירים ולחזור לעבוד בחנות הדפוקה".  

 

לא מסוגל להפנות את הגב למעריצים. מקרגור (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לא מסוגל להפנות את הגב למעריצים. מקרגור(צילום: AFP)

 

מקרגור המשיך: "50 נסיעות בעולם, 200 מסיבות עיתונאים, מיליון ראיונות ושני מיליון צילומים. ראיתי כמה זה פוגע בהכנות שלי לקרבות וכל מיני הסחות דעת הובילו לכל זה. הגיע הזמן לחזור לחיות את החיים שהובילו אותי למה שאני".

 

מקגרגור בן ה-27 אמור על-פי התכנון לפגוש את נייט דיאז ב-9 ביולי במסגרת UFC 200, כעת הוא הבהיר שהיתייצב לקרב כמתוכנן: "אמשיך את מה שהתחלתי ואני צריך להתכונן כמו שצריך לארוע הזה, אמרו לי שהושקעו 10 מיליון דולר לקידום המכירות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
קונור מקרגור
צילום: getty images
מומלצים