שתף קטע נבחר

בריאל מודאגים מהפציעה של רונאלדו

הפורטוגלי ירד מהדשא כשהוא מחזיק את שריר הירך האחורי ב-0:3 של הבלאנקוס על ויאריאל. זידאן: "הוא תמיד רוצה לשחק, לפעמים אני מצטער שאני לא מחליף אותו". CR7 עשוי לקבל מנוחה מול ראיו, קאסמירו ייעדר

המוקש המרכזי של ריאל מדריד בישורת האחרונה של העונה בליגה הספרדית, לפחות על הנייר, הוסר אתמול (ד') די בקלילות כשהבלאנקוס חלפו על פני ויאריאל עם 0:3 נוח. ארבעה משחקים נותרו לסיום העונה וריאל, שנמצאת במומנטום נפלא, רחוקה רק נקודה משתי המוליכות - ברצלונה ואתלטיקו מדריד. למשחקים הללו יתווספו גם שני מפגשים בחצי-גמר ליגת האלופות, מול מנצ'סטר סיטי.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

בצד הלבן של מדריד היו מאוד מודאגים מהספק-פציעה של כריסטיאנו רונאלדו לקראת סיום. הפורטוגלי ירד מהמגרש שתי דקות לפני השריקה האחרונה כשהוא מחזיק את שריר הירך האחורי, והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. אתמול בברנבאו זה לא שינה הרבה, אבל הדאגה המרכזית היא כמובן מידת כשירותו למשחקים הבאים. CR7 עדיין לא עבר בדיקות מקיפות, ולכן מצבו עדיין לא ברור במאת האחוזים.

 

"הוא שחקן שתמיד רוצה להיות על המגרש ולתת את המקסימום, אבל לפעמים אני מצטער שאני לא מחליף אותו", אמר מאמנו של רונאלדו, זינדין זידאן. "הוא חש אי נוחות וזה לא נראה כמו משהו רציני, אני רגוע יותר עכשיו מאשר ברגע שבו הוא יצא".

 

ייתכן שרונאלדו יקבל מנוחה ביום שבת הקרוב, במשחק החוץ מול ראיו וייקאנו בליגה, אך זידאן יוכל להתנחם בכך שיקבל בחזרה את גארת' בייל ודניאל קרבחאל, שסבלו מפציעות קלות. קאסמירו, הקשר האחורי הברזילאי שהפך לאחרונה לשחק משמעותי בסגל של "זיזו", לא יוכל לקחת חלק משום שירצה עונש השעיה.

 

"לפעמים אני מצטער שאני לא מחליף אותו". זידאן עם רונאלדו (צילום: EPA) (צילום: EPA)
"לפעמים אני מצטער שאני לא מחליף אותו". זידאן עם רונאלדו(צילום: EPA)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
רונאלדו לאחר הפציעה
צילום: רויטרס
מומלצים