החברה הכי יפה בעולם

המגזין "פיפל" בחר בג'ניפר אניסטון ליפה בתבל • המעריצות לא נתנו למריאנה אספוסיטו לישון • ומורן אטיאס מתקמבקת?

ג'ניפר אניסטון , צילום: אי.פי

הכי יפה בעולם? ג'ניפר אניסטון היא האישה היפה בעולם, כך קבע המגזין ."People" הבחירה באניסטון, בת 47, מרשימה ומדוברת ביותר, שכן היא עקפה לא מעט נשים צעירות משמעותית ממנה. "חשבתי לעצמי, אלוהים אדירים!", הגיבה השחקנית המוערכת כשקיבלה את הבשורה. "זו היתה מעין התרגשות טינאג'רית". עבור אניסטון זו הפעם השנייה, בעוד הפעם הראשונה היתה לפני יותר מעשור, בשנת 2004. ועל זה נאמר: משתבחת עם השנים.

ג'ניפר אניסטון על שער המגזין "פיפל"

מרגיעה את המעריצות. לא חשבתם שהביקור של מריאנה אספוסיטו בישראל יעבור רגוע. שעות ספורות לאחר שחזרה אל מלון דן שבו היא מתארחת, החליטו עשרות מעריצות להתמקם מחוץ לסוויטה שלה ולצעוק לה. גם כוחות משטרה שנקראו למקום לא ממש עזרו, ובלית ברירה החליטה הכוכבת לצאת מחדרה ולפגוש את המעריצות רק כדי שתוכל לחזור לחדרה ולישון בשקט. אמש היא הגיעה עם פמלייתה למסעדת התרנגול הכחול בתל אביב, לשם המעריצות לא הספיקו להגיע.

תומר חוגג. תומר ירוחם, שבימים אלה אוחז גם בתואר המחובר הכי חתיך חגג את יום הולדתו ה-23 בבר-מסעדה במתחם התחנה ביפו. התייצבו: עומר דרור, אורי פפר, עמית פרקש, נועה קירל, חן אהרוני, קטלין רייטר, מורן מזור ואפילו קורין אלאל. בלטה בהיעדרה האקסית ומלכת היופי במיל' טיטי איינאו, אבל לא באמת חשבתם שירוחם יישאר לבד, אלא העביר את הערב צמוד לחברתו הנוכחית הילה קרוגמן, שהזוגיות רבת התהפוכות שלהם מתועדת בסידרה. 

תומר ירוחם וחברתו הילה קרוגמן בסדרה "מחוברים" // צילום: מתוך הסדרה ב"הוט"

קאמבק לאטיאס? בזמן שישנתם מורן אטיאס, שנמצאת בימים אלו על סט הצילומים של סידרת "הרודן" בבודפשט, טסה במטוס פרטי של אחד האקסים האיטלקים שלה לוויקנד באיטליה, שם תתארח אצלו ועל הדרך גם בכמה תוכניות טלוויזיה מקומיות. יש מצב לקאמבק?

מורן אטיאס. בודקת אפשרויות // צילום: רון קדמי

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר