שתף קטע נבחר

טירוף בסכנין לקראת חצי גמר הגביע

כל הכרטיסים שהוקצו לקבוצה נמכרו, ההנהלה תוציא 20 אוטובוסים למשחק בסיוע מתנדבים ותורמים. איציק כהן עדיין פצוע ומחוץ לסגל. מאזן גנאים יערוך לשחקנים שיחת מוטיבציה. היו"ר אבו יונס: "אם ננצח, השמיים הם הגבול"

רגע לפני חצי גמר הגביע מול מכבי ת"א ביום חמישי, ראש עיריית סכנין מאזן גנאים שוחח עם ראשי בני סכנין ותיאם איתם כי ישוחח עם השחקנים והצוות לפני המשחק על מנת לתת להם "מוטיבציה נוספת", לדבריו. היו"ר מוחמד אבו יונס כבר דיבר עם השחקנים ואמר להם: "12.5 אלף אוהדים יגיעו מחר לסמי עופר ואלפים נוספים יצפו בכם מבתיהם. אני בטוח ביכולת של כל אחד מכם לנסות הכל ולהפתיע. תדעו שאחרי ניצחון, השמיים הם הגבול".

 

בצד המקצועי, החלוצים וויאם עמאשה ויובל אבידור החלימו מפציעותיהם וייכללו בסגל של המאמן יוסי אבוקסיס, כשלעומתם הבלם איציק כהן לא כשיר. הקבוצה כבר שמה מאחוריה את התבוסה מול ב"ש בליגה, ומרוכזת כל כולה בניסיון לחולל סנסציה ולעלות לגמר הגביע לראשונה מאז 2004, אז גם זכתה בו.

 

20 אוטובוסים יסיעו מחר את אוהדי סכנין בחינם החל משעה 16:00 מרחבת העירייה. המהלך התאפשר בסיוע מתנדבים ותורמים. העלייה להסעה תתאפשר רק למי שמחזיק כרטיס כניסה למשחק ולובש חולצה של המועדון. בקבוצה העבירו מסר ברור לאוהדים לפיו לא תתבצע מכירה מחר באשנבי האצטדיון, וזאת מאחר שכל הכרטיסים אזלו.

 

הרכב משוער: מחמוד קנדיל; עלי עותמאן, אברהם פאס, עלאא אבו סלאח, וונדרסון; סגס תאמבי, חאלד חלאיילה, דיוגו קאצ'ובה, ז'אורז'יניו, פיראס מוגרבי; שלומי אזולאי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
בני סכנין
צילום: גיל נחושתן
מומלצים