שתף קטע נבחר

ממשיכים לחסל: בקשה למכירת אור סיטי

המפרק הזמני של הקבוצה בבעלות ענבל אור, הגיש לביהמ"ש בקשה לאשר לו למכור את השלד הבורסאי של החברה הציבורית שלה, אור סיטי החזקות

המפרק הזמני של קבוצת אור סיטי נדל"ן מבקש היום (ד') מבית המשפט המחוזי בתל-אביב לאשר לו למכור את השלד הבורסאי של החברה הציבורית של ענבל אור, חברת אור סיטי החזקות. השלד נמצא ברשימת השימור של הבורסה בתל-אביב.

  

כתבות נוספות בנושא ענבל אור :

הציוד ממשרדי ענבל אור יימכר ב-74 אלף ש'

"אור לקחה עשרות צ'קים מקופת החברה"

כך השחיתה ענבל אור את ביתה בצפון ת"א

 

בקשת עו"ד איתן ארז נוגעת למכירת החזקותיה של אור בחברה הציבורית, 20.46%, מכירה של החזקות חברת מגדל אור, מקבוצת אור, 47.72% וזכויותיה של אור בשטר הון צמית בסכום של כ-860 אלף שקל שהנפיקה החברה.

 (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
(צילום: מוטי קמחי)
 

לפי המפרק הזמני, החברה הציבורית נרכשה על ידי אור על מנת ליצוק אליה את הפעילות העסקית של קבוצת חברות אור סיטי נדל"ן, אולם לא הספיקה להשלים מהלך זה.

 

בינואר 2015 רכשה אור את השלד הבורסאי של חברת אינוונטק סנטראל מלונות מסוחרי השלדים כפיר זילברמן ואורי אקרמן. לפי ההסכם בין הצדדים במקרה שבו שווי החברה הציבורית יהיה נמוך מ-24 מיליון שקל, על חברת מגדל אור לשלם לשניים, כבעלי השעבוד, סכום של מיליון שקל עבור רכישת המניות בחברה הציבורית. לצורך כך שועבדו המניות על דרך הפקדתן בנאמנות בידי מיטב דש נאמנות.

 

עו"ד ארז סבור שהגיע העת לפרסם הזמנה להציע הצעות לרכישת מניות חברת מגדל אור ומניותיה של אור, ובמידת הצורך לקיים התמחרות בין המציעים השונים. מסכום התמורה ייפרע סכום השעבוד בגובה מיליון שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צביקה טישלר
ענבל אור
צילום: צביקה טישלר
מומלצים